Dział: INTERNET

Dodano: Maj 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podczas mundialu portale internetowe postawią na wideo

Materiały z mundialu dla Sport.pl będzie przygotowywał m.in. Sebastian Staszewski (z lewej, w rozmowie ze Stanisławem Czerczesowem, selekcjonerem reprezentacji Rosji) (screen: Sport.pl)

Największe portale i serwisy sportowe w trakcie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji (14 czerwca-15 lipca br.) uruchomią programy i materiały wideo z korespondencjami, analizami, opiniami oraz komentarzami ekspertów.

Największe portale i serwisy sportowe w trakcie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji (14 czerwca-15 lipca br.) uruchomią programy i materiały wideo z korespondencjami, analizami, opiniami oraz komentarzami ekspertów.

Onet i „Przegląd Sportowy” wysyłają na mundial sześciu dziennikarzy: Roberta Błońskiego, Dariusza Dobka, Macieja Kaliszuka, Łukasza Olkowicza, Piotra Wołosika i Tomasza Włodarczyka. Każdego dnia mistrzostw będzie emitowany program „Misja Rosja”, nawiązujący formułą do „Misji futbol”. Prowadzić go będzie Michał Pol w warszawskim studiu Onetu (Pol prowadzi też "Misję futbol").

Serwis WP SportoweFakty na mundial do Rosji wysyła czterech dziennikarzy: Michała Kołodziejczyka, Pawła Kapustę, Mateusza Skwierawskiego i Marka Wawrzynowskiego oraz zespół wideo. Podczas Mistrzostw Świata  w serwisie oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski będzie emitowany codzienny program na żywo. Zaplanowano również specjalne wieczorne programy po meczach reprezentacji Polski. Ekspertem w studiu WP będzie m.in. trener Jacek Gmoch. Łącznie przy tworzeniu tekstów i reportaży dotyczących mundialu będzie pracować blisko 50 dziennikarzy, a także operatorzy, realizatorzy, montażyści i producenci wideo.  Treści z mundialu będą miały specjalnie przygotowane miejsce na stronie głównej Wirtualnej Polski.

Tomasz Frankowski ekspertem Interii

Dla portalu Sport.pl będzie pracowało w Rosji czterech korespondentów (Paweł Wilkowicz, Sebastian Staszewski, Kacper Sosnowski i Bartłomiej Kubiak), a także ekipa wideo. Serwis nawiązał też współpracę z Katarzyną Lewandowską, ekspertką od rosyjskiego futbolu, i serwisem Ekstrastats.pl. - Nasi dziennikarze będą stacjonować w Soczi i Moskwie, ale mają też jeździć na najważniejsze mecze fazy grupowej i pucharowej mundialu, a także do baz naszych grupowych rywali - informuje Bartosz Raj, redaktor naczelny Sport.pl. Paweł Wilkowicz i Sebastian Staszewski od 20 kwietnia przygotowują z Rosji reportaże i materiały wideo w ramach projektu „Droga do Rosji”. W trakcie mundialu korespondenci i dziennikarze pracujący w warszawskiej redakcji będą tworzyć kilka różnych programów wideo pokazujących mistrzostwa z różnych stron.

Dla Interii materiały z Rosji będą przygotowywali Michał Białoński, Remigiusz Półtorak i Rafał Walerowski. Wsparciem ma być dla nich operator kamery i montażysta w jednej osobie. Już działa wydzielony na portalu serwis poświęcony mistrzostwom. - Z myślą o mundialu reaktywowaliśmy program wideo „Szybka kontra”, przy czym obecnie realizowany jest on z większym rozmachem niż w poprzedniej wersji. Jego stałym ekspertem na czas mistrzostw świata został Tomasz Frankowski, były reprezentant Polski i członek sztabu trenerskiego kadry podczas Euro 2012 - podkreśla Jarosław Szubrycht, PR menedżer portalu. 50 dni przed rozpoczęciem imprezy ruszyła seria „Tajemnice mundialu”, w której redaktor Remigiusz Półtorak codziennie przybliża ciekawostki z poprzednich edycji mistrzostw świata.

Andrzej Twarowski będzie zapinał pasy

Dla serwisów internetowych Polska Press Grupy w Rosji będą pracowali: Tomasz Biliński, Sławomir Stachura i Piotr Janas. Dwaj pierwsi, wraz z fotoreporterem Bartkiem Sytą, będą towarzyszyć reprezentacji Polski w jej bazie w Soczi oraz podróżować z nią na każdy mecz. Piotr Janas ma obsługiwać wszystkie spotkania mundialu rozgrywane w Moskwie. Dodatkowo o treści dotyczące mistrzostw ma zadbać zespół ok. 120 dziennikarzy sportowych z oddziałów regionalnych grupy. W trakcie mistrzostw w studiu w Warszawie powstaną programy wideo publikowane w serwisie Sportowy24.pl i na innych stronach internetowych Polska Press Grupy. Mateusz Bosak poprowadzi magazyn, w którym oprócz rozmowy z ekspertem znajdą się też m.in. doniesienia od reporterów z Rosji. Od początku maja br. emitowany jest cykl „eSkadra na mundial”, który prowadzi Izabella Matczak. W każdym odcinku przedstawiane są sylwetki polskich piłkarzy, którzy wystąpią w Rosji.

Serwis Weszlo.com i radio internetowe Weszło FM wysyłają do Rosji dwóch korespondentów: Jakuba Białka i Mateusza Rokuszewskiego. Być może dołączy do nich jeszcze jeden reporter radiowy. W Rosji będzie się pojawiał też Krzysztof Stanowski, założyciel i redaktor naczelny Weszlo.com. Z Warszawy będzie nadawany codziennie trwający ok. 1-1,5 godz. program wideo z udziałem ekspertów, dostępny na YouTube.

Radio internetowe Zapinamypasy.pl nie wysyła na mundial żadnego własnego korespondenta, ale planuje korzystać z obecności w Rosji sporej grupy dziennikarzy, z którymi na co dzień współpracuje. - Pracujemy nad przygotowaniem programu wideo, który będzie emitowany na żywo - zapowiada Robert Małolepszy, redaktor naczelny radia. Jeszcze przed rozpoczęciem mistrzostw skład zespołu Zapinamypasy.pl powinien wzmocnić były dziennikarz Canal+ Andrzej Twarowski, któremu z końcem maja wygasa zakaz konkurencji.

(PAZ, 08.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snap przejmuje jednego z wiceprezesów Amazona

fot. Pixabay.com)

Amerykańska firma Snap, właściciel Snapchata, wymienia chief financial officera. Nowym CFO Snapa ma zostać Tim Stone, obecnie wiceprezes ds. finansowych Amazon.com. Decyzja zapadła tydzień po ujawnieniu słabych wyników kwartalnych Snapa.

Według informacji agencji Reuters, Tim Stone oficjalnie obejmie stanowisko CFO Snapa od 16 maja 2018 roku. Dotychczasowy CFO Andrew Vollero, który nadzorował przekształcenie Snapa w spółkę publiczną, pozostanie w firmie do 15 sierpnia 2018 roku jako doradca, po czym otrzyma odprawę w wysokości podstawowego rocznego wynagrodzenia. Jak podaje Snap w sprawozdaniu dla regulatorów, roczna pensja Stone'a wynosi 500 tys. dol.
Stone dołączył do Amazona w 1998 roku. Od sierpnia 2017 do lutego 2018 roku był wiceprezesem ds. sklepów stacjonarnych (nieinternetowych) firmy. Na tym stanowisku nadzorował przejęcie sklepów firmy Whole Foods Market za 13,7 mld dol.
W ciągu tygodnia od ogłoszenia wyników kwartalnych notowania Snapa na giełdzie NYSE spadły o 24 proc. w porównaniu do 1 maja.

(MK, 08.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY