RTB House buduje zespoły w Bostonie, Chicago i Nowym Jorku
RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w technologii retargetingowej (zakup reklam w oparciu o algorytmy deep learning), otwiera biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. W planach ma kolejne na Zachodnim Wybrzeżu.
– Obecnie budujemy zespoły operacyjne w Bostonie, Chicago i Nowym Jorku, aby lokalnie wspierać i współpracować z klientami amerykańskimi. Już dzisiaj zatrudniamy w USA osiem osób i dalszy rozwój zespołu będzie szedł w parze z pozyskiwaniem nowych klientów. Planujemy także otwarcie biura na Zachodnim Wybrzeżu – mówi "Presserwisowi" Radosław Dobrołęcki, president North America w RTB House. On i vicepresident US operations Gary Burtka odpowiadają za operacje regionalne.
Dobrołęcki podkreśla, że usługę retargetingową kierują przede wszystkim do największych sklepów internetowych. Wśród globalnych klientów RTB House są m.in. Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora, Walmart.com. – Mamy już pierwszych amerykańskich klientów, dla których wdrażamy testowe kampanie m.in. Giftsforyounow.com. Prowadzimy również rozmowy z szeregiem amerykańskich firm, wśród których są marki powszechnie znane zarówno w USA, jak i globalnie – mówi Dobrołęcki.
Wcześniej firma realizowała kampanie reklamowe m.in. w Singapurze, Indonezji, Malezji, Indiach, Australii i Nowej Zelandii. W marcu 2018 roku otworzyła biuro w Tokio. Globalnie zatrudnia ponad 300 osób, pracujących w 12 biurach, obsługujących kampanie w ponad 70 krajach.
(IKO, 08.05.2018)