Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg Polska z platformą komunikacji marki Kasztelan

Piwo Kasztelan promowane jest w telewizji (fot. materiały prasowe)

Carlsberg Polska stworzył platformę komunikacji dla marki piwa Kasztelan - "Kasztelan. Ręczymy za każdą butelkę". 

W dwóch spotach telewizyjnych pokazano społeczność Sierpca, miejscowości, z której pochodzą naturalne surowce wykorzystywane do warzenia tego piwa. W każdym ze spotów przybliżono konsumentom jeden ze składników piwa: lokalny jęczmień i wodę źródlaną. Spoty emitowane są w stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsacie i w kanałach tematycznych. Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Postprodukcją zajęło się studio BadiBadi, a zakupem mediów - dom mediowy Initiative.

(IKO, 08.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RTB House buduje zespoły w Bostonie, Chicago i Nowym Jorku

RTB House, działająca globalnie polska firma specjalizująca się w technologii retargetingowej (zakup reklam w oparciu o algorytmy deep learning), otwiera biura w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago. W planach ma kolejne na Zachodnim Wybrzeżu.

– Obecnie budujemy zespoły operacyjne w Bostonie, Chicago i Nowym Jorku, aby lokalnie wspierać i współpracować z klientami amerykańskimi. Już dzisiaj zatrudniamy w USA osiem osób i dalszy rozwój zespołu będzie szedł w parze z pozyskiwaniem nowych klientów. Planujemy także otwarcie biura na Zachodnim Wybrzeżu – mówi "Presserwisowi" Radosław Dobrołęcki, president North America w RTB House. On i vicepresident US operations Gary Burtka odpowiadają za operacje regionalne.

Dobrołęcki podkreśla, że usługę retargetingową kierują przede wszystkim do największych sklepów internetowych. Wśród globalnych klientów RTB House są m.in. Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora, Walmart.com. – Mamy już pierwszych amerykańskich klientów, dla których wdrażamy testowe kampanie m.in. Giftsforyounow.com. Prowadzimy również rozmowy z szeregiem amerykańskich firm, wśród których są marki powszechnie znane zarówno w USA, jak i globalnie – mówi Dobrołęcki.
Wcześniej firma realizowała kampanie reklamowe m.in. w Singapurze, Indonezji, Malezji, Indiach, Australii i Nowej Zelandii. W marcu 2018 roku otworzyła biuro w Tokio. Globalnie zatrudnia ponad 300 osób, pracujących w 12 biurach, obsługujących kampanie w ponad 70 krajach.

(IKO, 08.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo