Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Grosicki reklamuje oleje silnikowe

Działania reklamowe z udziałem Kamila Grosickiego będą prowadzone m.in. w internecie, mediach społecznościowych i na nośnikach zewnętrznych (fot. Facebook)

Kamil Grosicki, piłkarz reprezentacji Polski i angielskiego Hull City, został ambasadorem marki olejów silnikowych Venol.

Szczegółów współpracy nie ujawniono. Działania będą prowadzone m.in. w internecie, mediach społecznościowych i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Wcześniej Grosicki angażował się w działania promocyjne takich marek jak Kubuś Waterrr Sport, Cipo & Baxx, Manta, a także napoju energetycznego TurboGrosik sprzedawanego w sklepach sieci Żabka.

(MAC, 07.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Carlsberg Polska z platformą komunikacji marki Kasztelan

Piwo Kasztelan promowane jest w telewizji (fot. materiały prasowe)

Carlsberg Polska stworzył platformę komunikacji dla marki piwa Kasztelan - "Kasztelan. Ręczymy za każdą butelkę". 

W dwóch spotach telewizyjnych pokazano społeczność Sierpca, miejscowości, z której pochodzą naturalne surowce wykorzystywane do warzenia tego piwa. W każdym ze spotów przybliżono konsumentom jeden ze składników piwa: lokalny jęczmień i wodę źródlaną. Spoty emitowane są w stacjach telewizyjnych TVP, TVN, Polsacie i w kanałach tematycznych. Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Postprodukcją zajęło się studio BadiBadi, a zakupem mediów - dom mediowy Initiative.

(IKO, 08.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.