Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PKP Intercity w nowej kampanii podkreśla wygodę podróżowania nowymi pociągami

„Tysiące powodów do podróżowania” - pod tym hasłem ruszyła kampania PKP Intercity (fot. materiały prasowe)

Spółka PKP Intercity z początkiem maja ruszyła z nową kampanią reklamową, która prowadzona jest pod hasłem "Tysiące powodów do podróżowania".

Bohaterami kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są 7-letni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity i miło spędzają czas, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. W rolę taty wcielił się Michał Czernecki, aktor z znany m.in. z „Wojny polsko-ruskiej”, „Podatku od miłości” czy serialu „Leśniczówka”. Filipa zagrał Franek Kalinowski.

Celem pierwszej odsłony kampanii jest podkreślenie wygody podróżowania najnowszymi pociągami PKP Intercity oraz pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są działania w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity.

Działania w ramach platformy „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią. Kreacja i realizacja kampanii: Publicis, za działania digital odpowiada Agencja Warszawa, za obsługę mediową - Value Media.

(03.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 07, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Grosicki reklamuje oleje silnikowe

Działania reklamowe z udziałem Kamila Grosickiego będą prowadzone m.in. w internecie, mediach społecznościowych i na nośnikach zewnętrznych (fot. Facebook)

Kamil Grosicki, piłkarz reprezentacji Polski i angielskiego Hull City, został ambasadorem marki olejów silnikowych Venol.

Szczegółów współpracy nie ujawniono. Działania będą prowadzone m.in. w internecie, mediach społecznościowych i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Wcześniej Grosicki angażował się w działania promocyjne takich marek jak Kubuś Waterrr Sport, Cipo & Baxx, Manta, a także napoju energetycznego TurboGrosik sprzedawanego w sklepach sieci Żabka.

(MAC, 07.05.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo