Słabe wyniki „Hipnozy”, nie ma decyzji o kontynuacji
"Hipnoza" była emitowana od 3 marca 2018 roku (fot. TVN).
Średnio niewiele ponad 1 mln widzów oglądało w TVN osiem odcinków programu „Hipnoza” prowadzonego przez Filipa Chajzera. Stacja nie podjęła jeszcze decyzji co do ewentualnego zarzucenia lub wznowienia programu.
TVN w czasie emisji programu (w soboty o 20, od 3 marca do 28 kwietnia 2018 roku) po ośmiu odcinkach notuje średnio 7,1 proc. udziału w rynku – najmniej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. Udział TVP 1 w tym paśmie wynosi 13,59 proc., TVP 2 – 11,42 proc., a Polsatu – 8,65 proc.
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN z udziałem 9,57 proc. jest za Polsatem (12,82 proc) i TVP 2 (10,51 proc.), jedynie przed TVP 1 (7,36 proc.). Pierwszy odcinek „Hipnozy” przyciągnął do TVN średnio 1,6 mln widzów, drugi – 1,4 mln, a trzeci – 1,21 mln (dane: Nielsen Audience Measurement).
- Trend nie był dla nas zbyt korzystny, jednak na razie zajmujemy się domykaniem ramówki na jesień, do której w ogóle nie rozważaliśmy „Hipnozy”. Wszelkie decyzje w wypadku tego programu będą dotyczyły wiosny 2019 roku. O jego ewentualnej kontynuacji będziemy rozmawiać dopiero w swoim czasie – komentuje dla „Presserwisu” wicedyrektor TVN Bogdan Czaja.
(MK, 02.05.2018)