Weszlo.com przygotowuje program telewizyjny na mundial
Marka Weszło przed mistrzostwami wyda papierowy magazyn, a w trakcie turnieju będzie emitować program telewizyjny w internecie
Serwis sportowy Weszlo.com w czasie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji (15 czerwca - 14 lipca) będzie emitować codzienny internetowy program telewizyjny o tematyce piłkarskiej.
- Realizowane przez Weszlo.com materiały wideo poświęcone Mistrzostwom Świata w piłce nożnej będą zamieszczane codziennie w serwisie YouTube. Długość poszczególnych programów ma się wahać od godziny do półtorej - poinformował Krzysztof Stanowski, szef i właściciel marki Weszło.
Jak pisaliśmy w "Presserwisie", pod marką Weszło (serwis Weszlo.com i radio internetowe Weszło FM) w poniedziałek 30 kwietnia ma ukazać się 196-stronicowy papierowy magazyn piłkarski, także poświęcony Mistrzostwom Świata (planowane jest wydanie tylko jednego numeru). Powstał we współpracy z PKN Orlen i sprzedawany będzie na stacjach paliw.
(MK, 01.05.2018)