Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowe opakowania Białej Linii Campiny

Campina, producent przetworów mlecznych, zmienił opakowania jogurtów i kefiru z serii Biała Linia.

Odświeżono elementy graficzne oraz logo: dodano m.in. czytelne oznakowanie zawartości żywych kultur bakterii oraz propozycje podania produktów (np. jogurtowi waniliowemu towarzyszy w tle owocowa sałatka). Opakowania tej serii produktów wyposażono w zakrętkę Nowością jest także dodanie logo Bacha "Naturalnie na co dzień" na opakowaniu (Bacha to producent i dystrybutor Campiny w Polsce; obecnie rozwija także linię produktów pod własną marką).

(PK, 03.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.