Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania polskiej sieci dyskontów TXM Textilmarket w TV i internecie

TXM to polska sieć odzieży z segmentu dyskontowego (screen You Tube/ TXM textilmarket)

Ruszyła kampania polskiej sieci dyskontów odzieżowych TXM. Spoty reklamowe są emitowane we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych oraz wybranych tematycznych.

Autorzy kampanii adresują ofertę do osób w różnym wieku. Działania prowadzone są też w internecie oraz mediach społecznościowych.

Kampanię przygotowała wybrana w przetargu agencja San Markos. Za produkcję odpowiedzialny jest dom produkcyjny Lucky Luciano, a za zakup mediów dom mediowy Code Media.

Marka TXM Textilmarket istnieje na rynku od ponad 20 lat. To polska sieć odzieży z segmentu dyskontowego licząca łącznie ponad 400 sklepów w Polsce, Rumunii i Słowacji.

 

(AMS, 28.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.