Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GoldenSubmarine zmieniła identyfikację wizualną

Nowe logo GoldenSubmarine

Agencja kreatywna GoldenSubmarine zmieniła identyfikację wizualną. Prace koncepcyjne i projektowe trwały blisko rok.

Zmianę przeprowadzono własnymi siłami zespołu kreatywnego agencji. W ten sposób zastąpiono znak graficzny sprzed dekady – towarzyszący agencji od samego początku działalności.

"Nowa identyfikacja wizualna rzadko bywa drastycznym zerwaniem z tym, co dotychczas. Raczej odzwierciedla drogę, którą przeszła marka oraz dynamikę zmian, którym siłą rzeczy podlega. Innymi słowy, jest to ewolucja, nie rewolucyjne zmiany" - wyjaśnia Marcin Konopka, art director w GoldenSubmarine oraz autor koncepcji i projektu nowego logotypu.

"Stare logo towarzyszyło nam przez wiele lat, zdążyło się mocno zestarzeć. Nijak miało się do rzeczywistości i współczesnych wzorców. Dziś nie mam też wątpliwości, że zwyczajnie było nieczytelne" - dodaje Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine.

(AMS, 28.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.