GoldenSubmarine zmieniła identyfikację wizualną
Nowe logo GoldenSubmarine
Agencja kreatywna GoldenSubmarine zmieniła identyfikację wizualną. Prace koncepcyjne i projektowe trwały blisko rok.
Zmianę przeprowadzono własnymi siłami zespołu kreatywnego agencji. W ten sposób zastąpiono znak graficzny sprzed dekady – towarzyszący agencji od samego początku działalności.
"Nowa identyfikacja wizualna rzadko bywa drastycznym zerwaniem z tym, co dotychczas. Raczej odzwierciedla drogę, którą przeszła marka oraz dynamikę zmian, którym siłą rzeczy podlega. Innymi słowy, jest to ewolucja, nie rewolucyjne zmiany" - wyjaśnia Marcin Konopka, art director w GoldenSubmarine oraz autor koncepcji i projektu nowego logotypu.
"Stare logo towarzyszyło nam przez wiele lat, zdążyło się mocno zestarzeć. Nijak miało się do rzeczywistości i współczesnych wzorców. Dziś nie mam też wątpliwości, że zwyczajnie było nieczytelne" - dodaje Grzegorz Krzemień, prezes i współtwórca GoldenSubmarine.
(AMS, 28.04.2018)