Vision Express rusza z kampanią „Niedowiżyn? To do Vision!”
Kampania „Niedowiżyn? To do Vision!” (screen YouTube/ Vision Express Polska)
Wystartowała kampania wspierająca promocję konsumencką Vision Express pt. „Niedowiżyn? To do Vision!”.
Działania prowadzone są w internecie. Scenariusz spotów reklamowych oparty został na zabawnych sytuacjach, których przyczyną może być niekorygowana wada wzroku. 30-sekundowe filmy przedstawiają różne sytuacje - walkę judo, witanie się z partnerem w restauracji i bieg w stylu parkour, w których bohaterowie z powodu słabego wzroku popełniają błędy.
Kampania wspiera promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. W jej ramach klienci we wszystkich salonach Vision Express do zakupu 3 opakowań jednodniowych soczewek kontaktowych, czwarte opakowanie otrzymają gratis.
Kampania reklamowa obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku, Eska.tv oraz Spotify. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów, działania w mediach społecznościowych oraz PR odpowiada Walk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.
(AMS, 28.04.2018)