Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vision Express rusza z kampanią „Niedowiżyn? To do Vision!”

Kampania „Niedowiżyn? To do Vision!” (screen YouTube/ Vision Express Polska)

Wystartowała kampania wspierająca promocję konsumencką Vision Express pt. „Niedowiżyn? To do Vision!”.

Działania prowadzone są w internecie. Scenariusz spotów reklamowych oparty został na zabawnych sytuacjach, których przyczyną może być niekorygowana wada wzroku. 30-sekundowe filmy przedstawiają różne sytuacje - walkę judo, witanie się z partnerem w restauracji i bieg w stylu parkour, w których bohaterowie z powodu słabego wzroku popełniają błędy.

Kampania wspiera promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. W jej ramach klienci we wszystkich salonach Vision Express do zakupu 3 opakowań jednodniowych soczewek kontaktowych, czwarte opakowanie otrzymają gratis.

Kampania reklamowa obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku, Eska.tv oraz Spotify. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów, działania w mediach społecznościowych oraz PR odpowiada Walk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

(AMS, 28.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.