GM Records rezygnuje z usług AHA i Estimage PR
03.07.2006, 09:29
Tłocznia płyt kompaktowych GM Records zakończyła współpracę z agencją reklamową AHA i agencją Estimage PR (Grupa Komunikacyjna AHA). Jednocześnie rozpoczęła poszukiwania agencji, które przygotują kreację dla jej nowych produktów, kampanię wizerunkową i prezentację multidmedialną.
Dotychczasowe obowiązki AHA i Estimage PR przejął dział marketingu GM Records. Za reklamę i identyfikację wizualną jest odpowiedzialna teraz Dominika Przybyłowska. Z kolei działaniami PR zajmują się Dominika Dubicka i Aleksandra Surmacka. Firma GM Records rozpisuje konkurs na agencję kreatywną, która przygotuje kreację nowo wprowadzanych produktów firmy: płyty DVDplus oraz miniDVD. Do konkursu zostanie zaproszonych siedem lub osiem agencji kreatywnych. Firma poszukuje też agencji specjalizujących się w kreacji kampanii telewizyjnych – jesienią ma ruszyć pierwsza w historii firmy telewizyjna kampania wizerunkowa, która obejmie m.in. kanał TVN 24. GM Records szuka ponadto agencji interaktywnej, która przygotuje prezentację multimedialną firmy.(TW, 03.07.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










