Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GM Records rezygnuje z usług AHA i Estimage PR

Tłocznia płyt kompaktowych GM Records zakończyła współpracę z agencją reklamową AHA i agencją Estimage PR (Grupa Komunikacyjna AHA). Jednocześnie rozpoczęła poszukiwania agencji, które przygotują kreację dla jej nowych produktów, kampanię wizerunkową i prezentację multidmedialną.

Dotychczasowe obowiązki AHA i Estimage PR przejął dział marketingu GM Records. Za reklamę i identyfikację wizualną jest odpowiedzialna teraz Dominika Przybyłowska. Z kolei działaniami PR zajmują się Dominika Dubicka i Aleksandra Surmacka. Firma GM Records rozpisuje konkurs na agencję kreatywną, która przygotuje kreację nowo wprowadzanych produktów firmy: płyty DVDplus oraz miniDVD. Do konkursu zostanie zaproszonych siedem lub osiem agencji kreatywnych. Firma poszukuje też agencji specjalizujących się w kreacji kampanii telewizyjnych – jesienią ma ruszyć pierwsza w historii firmy telewizyjna kampania wizerunkowa, która obejmie m.in. kanał TVN 24. GM Records szuka ponadto agencji interaktywnej, która przygotuje prezentację multimedialną firmy.

(TW, 03.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.