Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4F głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

4F będzie przez cztery lata głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni (fot. Wikimedia Commons)

Producent odzieży sportowej 4F (OTCF) będzie głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Umowę podpisano na cztery lata z firmą Infront, partnerem Niemieckiej i Austriackiej Federacji Narciarskiej.

Logotyp 4F będzie zintegrowany z oficjalnym znakiem Turnieju Czterech Skoczni i eksponowany podczas wszystkich konkursów. Logo 4F poza nośnikami reklamowymi (tablice LED na wieży trenerów i platformie skoków, brama wejściowa, tła podczas konferencji oraz innych wydarzeń), pojawi się również na strojach sportowców podczas finałowej imprezy w Bischofshofen.

Dotychczas głównym sponsorem
tego wydarzenia była marka samochodowa Audi. "Marka 4F zapisze się na kartach Turnieju Czterech Skoczni na najbliższe cztery lata. Obecność na międzynarodowym Turnieju jako sponsor główny, który zastąpił Audi, to dla nas potwierdzenie tego, że marka 4F jest uznana na świecie" - komentuje prezes OTCF Igor Klaja.

Turniej Czterech Skoczni w edycji 2017-2018 przyciągnął uwagę 74 mln widzów na całym świecie, a poszczególne konkursy oglądało na żywo ponad 100 tysięcy osób. 

Press

(Fot. materiały prasowe 4F)

(IKO, 28.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vision Express rusza z kampanią „Niedowiżyn? To do Vision!”

Kampania „Niedowiżyn? To do Vision!” (screen YouTube/ Vision Express Polska)

Wystartowała kampania wspierająca promocję konsumencką Vision Express pt. „Niedowiżyn? To do Vision!”.

Działania prowadzone są w internecie. Scenariusz spotów reklamowych oparty został na zabawnych sytuacjach, których przyczyną może być niekorygowana wada wzroku. 30-sekundowe filmy przedstawiają różne sytuacje - walkę judo, witanie się z partnerem w restauracji i bieg w stylu parkour, w których bohaterowie z powodu słabego wzroku popełniają błędy.

Kampania wspiera promocję soczewek kontaktowych iWear i Acuvue. W jej ramach klienci we wszystkich salonach Vision Express do zakupu 3 opakowań jednodniowych soczewek kontaktowych, czwarte opakowanie otrzymają gratis.

Kampania reklamowa obejmuje działania m.in. na YouTube, Facebooku, Eska.tv oraz Spotify. Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej, nadzór nad produkcją spotów, działania w mediach społecznościowych oraz PR odpowiada Walk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

(AMS, 28.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.