Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyny w nowym wydaniu

Wiele tytułów ukazało się w tym roku w odświeżonych wersjach

W pierwszych miesiącach 2018 roku na odświeżenie makiety zdecydowali się wydawcy zarówno magazynów kobiecych, podróżniczych, jak i dziecięcych.

Press

Magazyn "National Geographic Polska" (Burda International Poland) zmienił się wraz z 37 innymi zagranicznymi edycjami magazynu. Od wydania, które ukazało się 25 kwietnia, "National Geographic Polska" publikuje więcej zdjęć. W nowej makiecie wprowadzono czcionki Earle oraz Marden. Pismo nadal ma 132 strony i cenę 12,99 zł. 

 

Press

W maju ukazał się odświeżony miesięcznik "Podróże" (Time). Po zmianach jest więcej informacji praktycznych, przydatnych pod kątem planowania wyjazdu. Jak tłumaczy redaktor naczelna pisma Joanna Szyndler, zmiana jest ewolucyjna, a nie rewolucyjna. M.in. pojawiła się stała rubryka kulinarna "Apetyt na świat" z felietonami szefowej kuchni Agaty Wojdy. Autorem projektu graficznego pisma jest Adam Olchowik. "Podróże" nadal mają 100 stron i kosztują 9,90 zł. 

Press

1 lutego ukazało się odświeżone wydanie "Elle" (Burda Publishing Polska). Zmiany przygotował zespół kierowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż. Zmieniła się wizualna strona magazynu. W makiecie pojawił się kobiecy font Play, który wyłącznie dla "Elle" zaprojektowało londyńskie studio graficzne.

Press

Magazyn "Claudia" ukazał się w nowej odsłonie 18 kwietnia. W nowej "Claudii", która nadal liczy 164 strony, jest więcej tekstów o zdrowiu, psychologii, podróżach i zdrowym stylu życia. Według wydawcy takich tekstów oczekuje czytelniczka w wieku od 30 do 50 lat. Magazyn ma odświeżoną szatę graficzną. Pojawiły się nowe elementy nawigacyjne, kolory, czcionki. Projekt wspierał Michał Piekarski, dyrektor artystyczny magazynów "Gala" i "InStyle".

Press

Od 7 marca miesięcznik "Dobre Rady" (Burda International Poland) ukazuje się w nowej szacie graficznej. Zmieniono fonty, elementy graficzne, w kolorystyce pisma dominują pastele. W nowej odsłonie miesięcznik oferuje więcej tekstów poradnikowych (m.in. dotyczących zakupów i nowych technologii). Na łamach pisma zadebiutowała Katarzyna Dowbor, która w stałej rubryce "Między nami kobietami" odpowiada na listy czytelniczek. "Dobre Rady" mają sto stron i tak jak dotychczas kosztują 2,30 zł.

Press

Majowy numer miesięcznika budowlanego "Murator" (Time) ukazał się z nową winietą. Ma ten sam znak, co miesięcznik „Architekura-murator”, "Informator Budowlany" i "Informator Instalacyjny", serwisy internetowe Murator.pl, Muratorplus.pl, Architekura.murator.pl. Grupa ZPR Media wprowadzając jeden logotyp dla wszystkich projektów działających pod marką Murator, zakończyła proces ujednolicania produktów.

Press

Dwumiesięcznik "Pimpek" Wydawnictwa Egmont Polska w styczniu zmienił tytuł na "Pets". Aleksandra Chaberska, specjalista ds. PR Wydawnictwa Egmont Polska, tłumaczyła, że zmiana tytułu jest podyktowana chęcią odświeżenia pisma. "Pets" to oryginalna marka, pod którą magazyn ukazuje się na świecie. Ostatni numer "Pimpka" (6/2017) kosztował 8,99 zł i liczył 32 strony. "Pets" kosztuje 9,99 zł, liczba stron pozostaje taka sama. 

Jolanta Korucu

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.