Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rebranding BZ WBK na Santander przygotuje agencja Red8

Zmiana marki BZ WBK na Santander Bank Polska została zaplanowana na trzeci kwartał 2018 roku (fot. Santander Consumer Bank)

Za kampanię rebrandingową BZ WBK będzie odpowiadać agencja Red8, pracująca dla tego klienta od 2013 roku.

Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu BZ WBK, potwierdziła, że prace nad kampanią rebrandingową będzie wspierać agencja Red8 - nie ma planów rozpisania przetargu i wyboru nowej agencji do tego zadania.

Oczekiwana od kilku lat zmiana marki BZ WBK na Santander Bank Polska została zaplanowana na trzeci kwartał 2018 roku.

BZ WBK powstał z połączenia Banku Zachodniego i Wielkopolskiego Banku Kredytowego. W 2010 roku inwestorem została w nim hiszpańska grupa Santander.  Od jesieni 2013 roku bank zaczął też używać w komunikacji barw i nazwy korporacyjnej grupy Santander.

W spotach BZ WBK występowali m.in. Kevin Spacey, John Cleese, Danny De Vito, Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris. W ostatnich reklamach BZ WBK występuje aktor i prezenter telewizyjny Łukasz Nowicki.

(AMS, 27.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

4F głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

4F będzie przez cztery lata głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni (fot. Wikimedia Commons)

Producent odzieży sportowej 4F (OTCF) będzie głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni. Umowę podpisano na cztery lata z firmą Infront, partnerem Niemieckiej i Austriackiej Federacji Narciarskiej.

Logotyp 4F będzie zintegrowany z oficjalnym znakiem Turnieju Czterech Skoczni i eksponowany podczas wszystkich konkursów. Logo 4F poza nośnikami reklamowymi (tablice LED na wieży trenerów i platformie skoków, brama wejściowa, tła podczas konferencji oraz innych wydarzeń), pojawi się również na strojach sportowców podczas finałowej imprezy w Bischofshofen.

Dotychczas głównym sponsorem
tego wydarzenia była marka samochodowa Audi. "Marka 4F zapisze się na kartach Turnieju Czterech Skoczni na najbliższe cztery lata. Obecność na międzynarodowym Turnieju jako sponsor główny, który zastąpił Audi, to dla nas potwierdzenie tego, że marka 4F jest uznana na świecie" - komentuje prezes OTCF Igor Klaja.

Turniej Czterech Skoczni w edycji 2017-2018 przyciągnął uwagę 74 mln widzów na całym świecie, a poszczególne konkursy oglądało na żywo ponad 100 tysięcy osób. 

Press

(Fot. materiały prasowe 4F)

(IKO, 28.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY