Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zbigniew Boniek w kampanii marki Tyskie

Kampania rozpoczęła się w czwartek 26 kwietnia (fot. materiały prasowe)

Kompania Piwowarska rozpoczęła kampanię marki Tyskie, w której występuje Zbigniew Boniek, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej i były piłkarz.

30-sekundowa reklama Tyskiego w czwartek 26 kwietnia została zamieszczona na profilu marki na Facebooku oraz pojawiła się w ogólnopolskiej telewizji. Zaplanowane są także działania w prasie, radiu, kinie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith.

(KOZ, 26.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.