Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ewelina Kiszka dyrektorem ZFPR, Marcin Olkowicz odchodzi

Ewelina Kiszka jest dyrektorem ZFPR (fot. materiały prasowe)

Marcin Olkowicz zrezygnował z funkcji dyrektora generalnego Związku Firm Public Relations. Z końcem kwietnia br. rozstaje się ze związkiem.

Zarząd ZFPR zdecydował o zmianie struktury związku i stanowisko dyrektora generalnego, zajmowane dotychczas przez Marcina Olkowicza, ma być zlikwidowane. Za relacje z interesariuszami i mediami odpowiadać będzie zarząd związku.

Jednocześnie stworzono stanowisko dyrektora ZFPR, które obejmie Ewelina Kiszka. Do jej zadań będzie należało operacyjne zarządzanie działalnością biura i wszystkimi realizowanymi przez związek projektami. Kiszka od półtora roku wspierała Marcina Olkowicza w kierowaniu działalnością operacyjną związku, zarządzała projektami biura ZFPR, głównie konkursem i galą Złote Spinacze, ale także projektami statutowymi związku jak badanie płac i ranking agencji według fee income. Wcześniej współpracowała przy projektach Innovation AD oraz Imagination Day w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR.

Marcin Olkowicz dyrektorem generalnym ZFPR został we wrześniu 2016 roku.

(AMS, 20.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 20, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PFN: rolą wynajętej agencji promocyjnej nie jest kreowanie wizerunku Fundacji

Rolą wynajętej przez Polską Fundację Narodową agencji Partner of Promotion nie jest kreowanie wizerunku Fundacji - poinformowała w oświadczeniu Fundacja. Wyjaśniła, że powierzenie agencji prowadzenia biura prasowego to wyraz dążenia PFN do profesjonalizacji i podnoszenia standardów komunikacji z dziennikarzami.

Oświadczenie PFN zostało zamieszczone na Twitterze organizacji w piątek, "w związku z licznymi zawierającymi przekłamania doniesieniami mediów na temat podjęcia przez Polską Fundację Narodową współpracy z firmą zewnętrzną realizującą usługi biura prasowego".

"Działająca na zlecenie PFN agencja odpowiada za wsparcie komunikacji polskich i międzynarodowych projektów PFN. Rolą wynajętej firmy nie jest kreowanie wizerunku Fundacji. Powierzenie agencji prowadzenia biura prasowego to wyraz dążenia do profesjonalizacji i podnoszenia standardów komunikacji z dziennikarzami" - czytamy w oświadczeniu.

Jak podkreślili jego autorzy, z usług zewnętrznych biur prasowych oraz agencji reklamowych i marketingowych korzysta większość instytucji, ministerstw, fundacji oraz innych organizacji, będących obiektem zainteresowania mediów.

"Partner of Promotion została przez PFN do współpracy - zgodnie z obowiązującymi na rynku standardami - w efekcie konkursu ofert. Przypominamy, że WSA (Wojewódzki Sąd Administracyjny - PAP) wskazał, że PFN nie jest podmiotem mającym obowiązek działania w oparciu o prawo zamówień publicznych" - napisano.

"PFN zatrudnia 17 pracowników obecnie zaangażowanych w 36 projektów. Dotychczas Fundacja nie posiadała zespołu biura prasowego. Profesjonalna obsługa działań komunikacyjnych wymaga zatrudnienia zespołu odpowiednio dyspozycyjnych osób" - dodano.

Fundacja podkreśla także, że kontrakt z agencją "jest związany z celem statutowym, jakim jest promocja Polski".

PFN została powołana w celu promowania dobrego wizerunku Polski oraz przeciwdziałania rozpowszechnianiu za granicą informacji i publikacji o nieprawdziwych treściach, krzywdzących lub zniesławiających Rzeczpospolitą Polską i naród polski.

Specjaliści od public relations oceniają, że podjęcie współpracy przez Polską Fundację Narodową z agencją Partner of Promotion to dobra decyzja obu stron. 

(PAP, KOZ, 20.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo