Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Orłoś prowadzi rozmowy z Hali Koszyki na Facebooku, z telewizji nie rezygnuje

Program Macieja Orłosia nagrywany jest w warszawskiej Hali Koszyki (screen Facebook.com)

Maciej Orłoś prowadzi na Facebooku program wideo "Okiem Orłosia", ale deklaruje, że z tradycyjnej telewizji nie chce rezygnować.

Program Macieja Orłosia na Facebooku nadawany jest na żywo co dwa tygodnie. Powstaje w warszawskiej Hali Koszyki. - Rozmawiam z gośćmi o sprawach, które mnie interesują i dotyczą współczesnego świata, ale nie polityki, tylko na przykład trybu życia, zdrowia, a przede wszystkim technologii, internetu i nowych sposobów komunikacji - opowiada Maciej Orłoś.

"Okiem Orłosia" produkuje firma Orłoś Studio. - Robimy program z żoną, synem i gronem zaprzyjaźnionych osób - mówi dziennikarz. Program oglądać można również w serwisie YouTube.com.

- Lubię tradycyjną telewizję i dobrze się w niej czuję. Fascynują mnie nowe sposoby komunikacji i media społecznościowe, ale nie myślę o tym, że przechodzę tam i zamykam sobie inne sposoby komunikacji z moimi widzami - wyjaśnia Maciej Orłoś. Pytany o współpracę z telewizjami odpowiada: - Prowadzę rozmowy, ale więcej nie mogę powiedzieć.

Maciej Orłoś z końcem marca br. rozstał się z Telewizją WP, w której początkowo był gospodarzem programu informacyjnego "Dziejesię", a później "Infoteki" i talk-show "Orłoś kontra". Wcześniej przez 25 lat związany był z Telewizją Polską.

(KOZ, 18.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dobry początek roku Netfliksa

(fot. pixabay.com)

W pierwszy kwartale br. serwis streamingowy Netflix zyskał 7,4 mln nowych użytkowników.

Amerykański serwis w sumie na już 125 mln subskrybentów. Od stycznia do końca marca Netflix wygenerował przychody o wartości 3,7 mld dol. i zyski rzędu 290 mln dol. To odpowiednio o 40 i 62 proc. więcej, niż w tym okresie rok wcześniej. Na dobre wyniki serwisu bardzo pozytywnie zareagowała giełda - kurs firmy wzrósł o ponad 7 proc. Od początku br. akcje Netfliksa podrożały już o 60 proc.

(LL, 18.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo