“FT”: Sorrell może pozostać w branży reklamowej
Martin Sorrell (fot. Sebastian Derungs, World Economic Forum/ Wikimedia Commons) Martin Sorrell, długoletni prezes WPP, największego na świecie
Martin Sorrell, były prezes holdingu reklamowego WPP, może założyć nową firmę działającą w branży reklamowej - donosi “Financial Times”.
Brytyjski dziennik podał, że Sorrell nie miał w swojej umowie zapisów dotyczących zakazu konkurencji. Cytowani przez dziennik eksperci wskazują, iż mimo zaawansowanego wieku (73 lata), niewykluczone jest, że były szef WPP pozostanie aktywnym graczem w branży reklamowej.
W miniony weekend Sorrell zrezygnował z zajmowanego stanowiska. Przyczyną rezygnacji było rozpoczęte kilkanaście dni temu wewnętrzne postępowanie dotyczące niewłaściwego wykorzystywania aktywów spółki przez Sorrella, co miało narazić WPP na starty. Wczoraj giełdowy kurs WPP spadł o blisko 7 proc.
(LL, 17.04.2018)