Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion ma doradzać Polskiej Fundacji Narodowej

Polska Fundacja Narodowa poinformowała, że 21 marca podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę "na współpracę" - poinformował serwis Polsatnews.pl.

Według Fundacji agencja potrzebna jest do obsługi dziennikarzy, którzy coraz liczniej zgłaszają się po informacje. Wybrano ją "w trosce o najwyższy poziom usług biura prasowego".

PFN, która odpowiadała za kontrowersyjną kampanię "Sprawiedliwe sądy", zatrudniła właśnie trzyosobowy zespół agencji, który zajmie się informowaniem m.in. dziennikarzy o działaniach Fundacji i będzie doradzać jej w prowadzeniu profili w internecie.

Umowa została podpisana na pół roku. Na razie Fundacja nie ujawnia kwoty umowy. Nie ujawniono także treści kontraktu.

(MAK, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.