Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MasterCard wykorzystuje w kampanii Messiego i Neymara

(screen: YouTube.com)

MasterCard przedstawił etap swojej kampanii "Start Something Priceless". Po raz pierwszy wspólnie wystąpiły dwie z trzech największych gwiazd światowej piłki nożnej - Argentyńczyk Lionel Messi i Brazylijczyk Neymar.

Celem działań prowadzonych pod hasłem #JuntosSomos10 jest zwalczanie głodu dotykającego dzieci w regionie Ameryki Łacińskiej i Karaibów. MasterCard przekaże 10 posiłków za każdą darowiznę wniesioną do Światowego Programu Żywnościowego ONZ za pomocą karty tej firmy.

(MAC, 15.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reklama Play z Kamilem Bednarkiem najpopularniejsza na YouTube w marcu

Kamil Bednarek w reklamie Play (screen YouTube/Play)

Reklama Play z piosenkarzem Kamilem Bednarkiem była liderem w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w marcu 2018 roku.

W reklamie Kamil Bednarek śpiewa i jednocześnie promuje ofertę Play na kartę z dostępem do internetu, serwisów Showmax i Tidal. Film został opublikowany 16 lutego na kanale Play i został już wyświetlony 473 tys. razy.

Drugie miejsce w zestawieniu zajmuje reklama opublikowana na kanale Studio Tymbark: "Zuzia, Jaś i SKKF: przyjaźń na zawsze?". Na trzecim miejscu jest reklama opublikowana na kanale Kuchnia Lidla z udziałem Kingi Paruzel, która tym razem zaprezentowała przepis na sos tatarski w wersji wegańskiej.

Dalej był kolejny odcinek Studia Tymbark. Do Zuzi, Jasia i SKKF dołączyły youtuberki Julia Kostera i Katka Vlog. Na piątym miejscu jest reklama Lidla. Tym razem w Kuchni Lidla Karol Okrasa pokazał przepis na żurek chrzanowy.

Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego).

 

(IKO, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo