Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filmy i seriale w ofercie Spotify

(fot.pixabay.com)

Muzyczny serwis streamingowy Spotify poszerzy ofertę o filmy i programy telewizyjne.

W celu wzbogacenia swojego portfolio o kontent wideo Spotify zawarł umowę o kooperacji z amerykańskim serwisem streamingowym Hulu. W ofercie tego ostatniego znajduje się 75 tys. programów telewizyjnych, seriali i filmów.

Współpraca z Hulu jest elementem walki Spotify o rynek streamingowy, na którym coraz lepiej radzi sobie m.in. Apple Music.

Spotify ma ponad 70 mln płacących subskrybentów.

(LL, 15.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Lis nadal najpopularniejszy wśród dziennikarzy na Twitterze

Tomasz Lis najpopularniejszym polskim dziennikarzem na Twitterze (fot. twitter.com/lis_tomasz)

Na koniec marca profil TVN24 miał na Twitterze 1,37 mln obserwujących i był liderem w kategoriach Stacje telewizyjne oraz Media - wynika z raportu firmy Sotrender.

Na koniec marca br. profil TVN 24 miał na Twitterze 1,37 mln obserwujących i był liderem w kategoriach Stacje telewizyjne oraz Media - wynika z raportu firmy Sotrender. 

Na drugiej pozycji wśród mediów znalazł się profil kanału MTV Polska – 1,01 mln obserwujących (spadek w stosunku do lutego br. o 0,9 proc.), a na trzeciej "Newsweek Polska" – 892,57 tys. (wzrost o 0,6 proc.).

W poszczególnych kategoriach: Telewizja, Prasa i Radio liderami były profile: TVN 24 – 1,37 mln obserwujących (wzrost o 0,7 proc.), "Newsweek Polska" – 892,57 tys. (wzrost o 0,6 proc.) i Tok FM – 317,69 (bez zmian).

Tomasz Lis najpopularniejszym dziennikarzem na Twitterze

Profil Tomasza Lisa wciąż był najpopularniejszy wśród dziennikarskich kont na polskim Twitterze. Profil redaktora naczelnego tygodnika "Newsweek Polska" miał na koniec marca br. 861,17 tys. obserwujących (wzrost o 1 proc.). 

Poza tym z 14. na 13. miejsce awansował profil korespondenta Telewizji Polskiej w Niemczech Cezarego Gmyza, który jest obserwowany przez 147,67 tys. osób (wzrost o 3 proc.). Z 15. na 14. miejsce przesunął się profil Katarzyny Kolendy-Zaleskiej, dziennikarki TVN, który obserwowało 146,58 tys. (wzrost o 3 proc.). O dwie pozycje (na 15. miejsce) w rankingu spadł profil Mariusza Maxa Kolonko. Profil dziennikarza oglądało 145,60 tys. osób (wzrost o 2 proc.).

(JOK, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo