Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen: wzrosły wpływy reklamowe telewizji

W pierwszym kwartale br. łączne cennikowe przychody telewizji z reklam urosły o 7,4 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.

Z danych Nielsen Audience Measurement, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe wpływy reklamowe uzyskał Polsat – 899,3 mln zł, czyli o 1,8 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Przychody TVN z reklam wzrosły o 10,5 proc. (do 674,8 mln zł), TVP 2 – o 17,5 proc. (do 337,3 mln zł), a TVP 1 – o 14,2 proc. (do 336,1 mln zł).

Najwięcej na reklamę w telewizji w pierwszym kwartale br. przeznaczyła firma farmaceutyczna Aflofarm – według danych cennikowych było to 319,6 mln zł (o 23,6 proc. mniej niż przed rokiem). Wśród największych reklamodawców w tym medium były także: US Pharmacia – 209,7 mln zł (wzrost o 21 proc.) i Polpharma – 159,5 mln zł (wzrost o 0,5 proc.).

(KOZ, 15.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Natasza Urbańska poprowadzi nowy program w Polsat Cafe

Polską edycję programu ”Make me over. Wielka zmiana” poprowadzi Natasza Urbańska (fot. materiały prasowe)

Piosenkarka i tancerka Natasza Urbańska poprowadzi w Polsat Cafe polską edycję programu ”Make me over. Wielka zmiana”.

W programie uczestnicy będą mieli minutę, aby przekonać jurorów, że to właśnie oni powinni być zakwalifikowani do przeprowadzenia metamorfozy ich wyglądu. W jury zasiądą: stylistka Joanna Horodyńska, projektantka Ewa Minge i trener Marcin Mańka.

Formuła programu przewiduje, że ostatecznie to uczestnik wybierze spośród jurorów osobę, która przeprowadzi jego metamorfozę.

Premierowe odcinki ”Make me over. Wielka zmiana” oglądać będzie można od 25 kwietnia, w środy o 21. Program powstaje na licencji hiszpańskiej Mediaset Espana "Cambiame". Polską wersję wyprodukowała firma Hotpot Media. Polsat Cafe zaplanował emisję 10 odcinków.

(KOZ, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo