Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen: wzrosły wpływy reklamowe telewizji

W pierwszym kwartale br. łączne cennikowe przychody telewizji z reklam urosły o 7,4 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.

Z danych Nielsen Audience Measurement, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe wpływy reklamowe uzyskał Polsat – 899,3 mln zł, czyli o 1,8 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Przychody TVN z reklam wzrosły o 10,5 proc. (do 674,8 mln zł), TVP 2 – o 17,5 proc. (do 337,3 mln zł), a TVP 1 – o 14,2 proc. (do 336,1 mln zł).

Najwięcej na reklamę w telewizji w pierwszym kwartale br. przeznaczyła firma farmaceutyczna Aflofarm – według danych cennikowych było to 319,6 mln zł (o 23,6 proc. mniej niż przed rokiem). Wśród największych reklamodawców w tym medium były także: US Pharmacia – 209,7 mln zł (wzrost o 21 proc.) i Polpharma – 159,5 mln zł (wzrost o 0,5 proc.).

(KOZ, 15.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.