Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Historia Bez Cenzury wydaje nową książkę

Historia Bez Cenzury ma 670 tys. subskrypcji (fot. materiały prasowe)

18 kwietnia br. ukaże się książka Wojciecha Drewniaka, prowadzącego kanał Historia Bez Cenzury na YouTube.

Książka "Historia Bez Cenzury. Poland first to fight... czyli II wojna światowa" jest trzecim tytułem wydanym pod szyldem Historii Bez Cenzury. Książka promowana jest opisem: "Załóż mundur, weź karabin pod pachę i wyrusz w podróż po najsłynniejszych frontach II wojny światowej. Poznaj tajemnice, o których nie dowiesz się z lekcji w szkole. Odkryj kulisy rozszyfrowania Enigmy, unieś się w przestworza podczas bitwy o Anglię i dowiedz się, czemu zawsze to My, Polacy, byliśmy first to fight, chociaż nikt się z nami nie cackał".

Historia Bez Cenzury ma 670 tys. subskrypcji. Współprowadzącym kanał jest Tomasz Okoń.

17 kwietnia br. o godz. 18. odbędzie się spotkanie z Wojciechem Drewniakiem w Starym Browarze w Poznaniu.

(IKO, 15.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filmy i seriale w ofercie Spotify

(fot.pixabay.com)

Muzyczny serwis streamingowy Spotify poszerzy ofertę o filmy i programy telewizyjne.

W celu wzbogacenia swojego portfolio o kontent wideo Spotify zawarł umowę o kooperacji z amerykańskim serwisem streamingowym Hulu. W ofercie tego ostatniego znajduje się 75 tys. programów telewizyjnych, seriali i filmów.

Współpraca z Hulu jest elementem walki Spotify o rynek streamingowy, na którym coraz lepiej radzi sobie m.in. Apple Music.

Spotify ma ponad 70 mln płacących subskrybentów.

(LL, 15.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo