Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 14, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Politico Europe coraz więcej zarabia na subskrypcjach

Roczna cena prenumerat Politico Pro wynosi 7 tys. euro (screen: Politico.eu)

Sprzedaż dostępu do treści europejskiej edycji serwisu Politico stanowi już prawie połowę jego wszystkich przychodów (wzrost z 30 proc. w 2016 r.). Pozostałe przychody wydawcy pochodzą z reklam i organizowanych wydarzeń – informuje Digiday.

Sprzedaż cyfrowych subskrypcji Politico (występująca pod nazwą Politico Pro) wspierana jest rozwojem nowych serwisów tematycznych i usług. Podobnie jak w amerykańskim oddziale, Politico Europe aktualnie pracuje nad dodatkowymi narzędziami dla prenumeratorów, wykraczającymi poza treści redakcyjne. Wydawca zatrudnił trzech analityków danych, których zadaniem jest praca przy analizie najważniejszych dla czytelników wskaźników rynkowych. Na bazie tych danych, analitycy przygotowują grafiki i prezentacje przeznaczone do profesjonalnego użytku. Z ich udziałem powstała usługa o nazwie DataPoint - biblioteka prezentacji z danymi, które prenumeratorzy będą mogli następnie dostosowywać do swoich potrzeb i pobierać.

"W naszych obszarach działania panuje duża konkurencja. Istnieje mnóstwo publikacji koncentrujących się na omawianych przez nas tematach, jak np. środowisko i które w swojej działalności są bardzo niszowe” – mówi redaktor europejskiego Politico Pro, Nirvi Shah, cytowany przez Digiday. "Chcemy wykorzystać DataPoint jako element uzupełniający pakietu subskrypcyjnego i dać użytkownikom wszelkie informacje, jakich potrzebują do wykonywania swojej pracy”.

W uruchomionej na początku kwietnia usłudze DataPoint dostępnych jest już 30 prezentacji. Wydawca zamierza uzupełniać dodatkowy serwis o 3 prezentacje tygodniowo, dotykające któregoś z 12 poruszanych i oferowanych w ramach Politico Pro tematów: technologii, żywności, energii i klimatu, usług finansowych, opieki zdrowotnej, transportu, handlu, Brexitu, rozwoju, cyfryzacji, budżetu oraz konkurencji. Subskrypcja Politico Pro to dostęp do wszystkich (lub wybranych) serwisów tematycznych dotykających powyższych zagadnień.

Roczna cena prenumerat Politico Pro wynosi 7 tys. euro i skierowana jest przede wszystkim do firm. Cena może jednak wahać się od kilkuset do kilku tysięcy euro, w zależności od liczby osób korzystających z dostępu oraz liczby tematów, które chcą subskrybować.

(MM, 14.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Historia Bez Cenzury wydaje nową książkę

Historia Bez Cenzury ma 670 tys. subskrypcji (fot. materiały prasowe)

18 kwietnia br. ukaże się książka Wojciecha Drewniaka, prowadzącego kanał Historia Bez Cenzury na YouTube.

Książka "Historia Bez Cenzury. Poland first to fight... czyli II wojna światowa" jest trzecim tytułem wydanym pod szyldem Historii Bez Cenzury. Książka promowana jest opisem: "Załóż mundur, weź karabin pod pachę i wyrusz w podróż po najsłynniejszych frontach II wojny światowej. Poznaj tajemnice, o których nie dowiesz się z lekcji w szkole. Odkryj kulisy rozszyfrowania Enigmy, unieś się w przestworza podczas bitwy o Anglię i dowiedz się, czemu zawsze to My, Polacy, byliśmy first to fight, chociaż nikt się z nami nie cackał".

Historia Bez Cenzury ma 670 tys. subskrypcji. Współprowadzącym kanał jest Tomasz Okoń.

17 kwietnia br. o godz. 18. odbędzie się spotkanie z Wojciechem Drewniakiem w Starym Browarze w Poznaniu.

(IKO, 15.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo