Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maciej Orłoś odchodzi z Telewizji WP

Maciej Orłoś pracował w Telewizji WP od listopada 2016 roku (screen:YouTube)

"Informuję, że od 1 kwietnia 2018 r. rozeszły się drogi zawodowe moje i Telewizji WP" - napisał Maciej Orłoś na Facebooku w piątek 13 kwietnia br.

Dziennikarz pracował w Telewizji WP od listopada 2016 roku. W tym czasie był gospodarzem programów "#dziejesięnażywo", "Infoteka" oraz "Orłoś Kontra". Wcześniej przez 25 lat prowadził „Teleexpress” w TVP1. 

Od lutego br. Maciej Orłoś na YouTube ma własny program „Okiem Orłosia”. Prowadzi też szkolenia z wystąpień publicznych i przed kamerą. 

Z Maciejem Orłosiem nie udało nam się skontaktować. Stanowisko jego dotychczasowego pracodawcy jest takie, że Telewizja WP zakończyła produkcję programu "Orłoś Kontra" i tym samym z końcem marca wygasła umowa Orłosia z Wirtualną Polską. 

 – Maciej przyczynił się do budowy rozpoznawalności Telewizji WP i ciężko pracował podczas jej pierwszych, niełatwych kroków na rynku. Wszyscy korzystaliśmy z jego wieloletniego doświadczenia. Za ten wkład chciałbym Maciejowi podziękować. Telewizja WP dzisiaj jest już w innym miejscu, inne są również oczekiwania widzów – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

 

(PAZ, 13.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nielsen: wzrosły wpływy reklamowe telewizji

W pierwszym kwartale br. łączne cennikowe przychody telewizji z reklam urosły o 7,4 proc. w porównaniu z pierwszym kwartałem ub.r.

Z danych Nielsen Audience Measurement, które nie uwzględniają rabatów, wynika, że największe wpływy reklamowe uzyskał Polsat – 899,3 mln zł, czyli o 1,8 proc. więcej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Przychody TVN z reklam wzrosły o 10,5 proc. (do 674,8 mln zł), TVP 2 – o 17,5 proc. (do 337,3 mln zł), a TVP 1 – o 14,2 proc. (do 336,1 mln zł).

Najwięcej na reklamę w telewizji w pierwszym kwartale br. przeznaczyła firma farmaceutyczna Aflofarm – według danych cennikowych było to 319,6 mln zł (o 23,6 proc. mniej niż przed rokiem). Wśród największych reklamodawców w tym medium były także: US Pharmacia – 209,7 mln zł (wzrost o 21 proc.) i Polpharma – 159,5 mln zł (wzrost o 0,5 proc.).

(KOZ, 15.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo