Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Orange Zbliża” - startuje nowa platforma komunikacyjna

Kolejne odsłony kampanii ruszą pod koniec kwietnia (screen: YouTube)

W piątek 13 kwietnia rusza wizerunkowa kampania Orange, oparta na nowej platformie komunikacyjnej - „Orange Zbliża”. To efekt rozpoczętej w styczniu br. współpracy marki z agencją Leo Burnett Warszawa.

Najnowsza kampania ma być poszukiwaniem odpowiedzi na pytanie „Co nas zbliża?”. Jej celem jest pokazanie prawdziwych ludzkich emocji, przypomnienie, jak ważna jest otwartość na drugiego człowieka oraz zwrócenie uwagi, że więcej nas zbliża, niż dzieli. Kampania ma charakter wizerunkowy i będzie komunikowana w telewizji, kinach oraz mediach społecznościowych do 26 kwietnia. W ślad za nią, już pod koniec miesiąca, ruszą kolejne odsłony kampanii „Orange Zbliża”, tym razem produktowe.

"Zadaniem nowej platformy komunikacyjnej jest silniejsze wyeksponowanie roli marki Orange, która pomaga swoim użytkownikom być bliżej tego, co w życiu jest dla nich ważne. Wpływ technologii na życie chcemy pokazywać z perspektywy ludzkich postaw i doznań. Orange stawia człowieka na pierwszym miejscu, takie jest DNA naszej marki i na tym opieramy nowe podejście do komunikacji" – wyjaśnia w komunikacie prasowym Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

(AMS, 13.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.