Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Roman Młodkowski wiceprezesem agencji konsultingowej New Story

Roman Młodkowski poprzednio pracował w Grupie Onet-RAS Polska (fot. materiały prasowe)

Roman Młodkowski został wiceprezesem agencji konsultingowej New Story, specjalizującej się w doradztwie strategicznym i komunikacyjnym. Założycielem i prezesem agencji New Story jest Artur Bazak, były współpracownik m.in. "Gazety Bankowej" i Radia Wnet, pracował też prawicowej w Fundacji Republikańskiej.

Roman Młodkowski tłumaczy: - Wynikło to z naturalnej kolei rzeczy - byłem dziennikarzem, potem zarządzałem i siłą rzeczy coraz mniej byłem dziennikarzem. Decyzja o przejściu na stronę agencji jest efektem mojej fascynacji łączeniem celów biznesowych, finansowych z narzędziami komunikacyjnymi firm. 

W New Story Roman Młodkowski odpowiada za rozwój firmy i relacje z klientami w zakresie business consulting, strategii komunikacyjnych i komunikacji wewnętrznej.

Roman Młodkowski ostatnio był dyrektorem programowym polskiej edycji magazynu ”Forbes”, a wcześniej dyrektorem zarządzającym segmentu biznes i finanse w Grupie Onet-RAS Polska. Wcześniej Młodkowski był twórcą stacji TVN CNBC, w której w latach 2007-2013 zajmował stanowisko redaktora naczelnego i dyrektora, pracował też jako szef redakcji biznesowej TVN 24. Prowadził programy ”Bilans”, ”Fakty, ludzie, pieniądze” i ”Firma”. Z Grupą TVN związany był od 1997 roku. Po rozstaniu z nią krótko był doradcą zarządu Gremi Business Communication. Pracę w mediach zaczynał w RMF FM na początku lat 90. XX wieku.

(KOZ, 12.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Partner of Promotion ma doradzać Polskiej Fundacji Narodowej

Polska Fundacja Narodowa poinformowała, że 21 marca podpisała z agencją public relations Partner of Promotion umowę "na współpracę" - poinformował serwis Polsatnews.pl.

Według Fundacji agencja potrzebna jest do obsługi dziennikarzy, którzy coraz liczniej zgłaszają się po informacje. Wybrano ją "w trosce o najwyższy poziom usług biura prasowego".

PFN, która odpowiadała za kontrowersyjną kampanię "Sprawiedliwe sądy", zatrudniła właśnie trzyosobowy zespół agencji, który zajmie się informowaniem m.in. dziennikarzy o działaniach Fundacji i będzie doradzać jej w prowadzeniu profili w internecie.

Umowa została podpisana na pół roku. Na razie Fundacja nie ujawnia kwoty umowy. Nie ujawniono także treści kontraktu.

(MAK, 16.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo