Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rafał Baran i Jakub Bierzyński AdManami Roku 2017

Rafał Baran został AdManem Roku 2017 w kategorii Agencji reklamowe, a Jakub Bierzyński AdManem Roku 2017 w kategorii Domy mediowe (fot. Press)

Rafał Baran, wiceprezes 4fun Media i właściciel FCB Bridge2Fun został AdManem Roku 2017 w kategorii Agencji reklamowe, a Jakub Bierzyński, prezes OMD, AdManem Roku 2017 w kategorii Domy mediowe. Gala wręczenia nagród organizowana przez magazyn „Press” odbyła się we wtorek 10 kwietnia br. w warszawskiej Villi Foksal.

Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność oraz promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie. Konkurs od sześciu lat organizuje magazyn „Press”, a zwycięzca wybierany jest przez głosowanie agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz domów mediowych i produkcyjnych. Każda z firm dysponowała tylko jednym głosem. Łącznie zagłosowało 96 podmiotów, z czego w sposób zgodny z regulaminem 46.

Rafał Baran, zwyciężając w kategorii Agencje reklamowe, uzyskał w głosowaniu 86 punktów. Nominujący go komplementowali: „Najskuteczniejszy wizjoner w Polsce”. „Człowiek sukcesu”. „Wirtuoz biznesu”. „Potrafił w spektakularny sposób stworzyć i w krótkim czasie rozwinąć agencję Bridge2Fun, bez pomocy międzynarodowej tzw. sieci”. „Tegoroczne fuzje z FCB i Deloitte Digital potwierdzają jego ponadprzeciętną zdolność biznesową i wyczucie rynku”. „Dobra energia, świetne pomysły i charyzma nie do podważenia”.

W kategorii Agencje reklamowe drugie miejsce w głosowaniu zdobył tandem Szymon Gutkowski (prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, dyrektor zarządzający DDB & tribal) i Paweł Tyszkiewicz (pełnomocnik zarządu SKM SAR) - otrzymali 73 punkty. Nominowano ich m.in. za „promowanie dobrych standardów na rynku reklamowym”). Trzecie miejsce zdobył Maciej Marasek, dyrektor kreatywny i współwłaściciel 2012 Agency (zdobył 70 punktów; nominowano go m.in. za „świetny przykład tego, jak z butikowego formatu można uczynić bardzo silnego gracza na konkurencyjnym rynku agencji reklamowych”).

AdManem Roku 2017 w kategorii Domy mediowe został Jakub Bierzyński, prezes OMD, uzyskując w głosowaniu firm 106 punktów. Nominujące go firmy chwaliły go: „Dzięki niemu OMD stale się rozwija w bardzo konkurencyjnej branży”. „Profesjonalizm oraz doskonały kontakt i współpraca”, „Za ogromne osiągnięcia i budowanie firmy przez lata”. „Za zaangażowanie społeczne”. „Za odwagę mówienia tego, co myśli”.

Drugie miejsce kategorii Domy mediowe zdobyła Renata Wasiak-Sosnowska, dyrektor zarządzająca Havas Media (80 pkt; m.in. za: „Pomysłowość, pełny profesjonalizm, klasę biznesową”. „Silny kobiecy pierwiastek w środowisku mediowym, napędza do działania i zdobywa kolejne biznesy”), a trzecie – Kamil Wiszowaty, managing director Value Media (61 pkt; m.in. za: „zarządzanie jednym z największych i najbardziej prężnych niezależnych domów mediowych na rynku polskim. Za chodzenie pod prąd z sukcesem”).

Tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszył zorganizowany przez „Press” pierwszy konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zwyciężył dom mediowy OMD – za długofalowy projekt Women Empowerment „Kobiety kobietom”.

Głównym partnerem konkursu jest Provident; partnerami – Wirtualna Polska, Nielsen; partnerami gali - AudioNetwork, Grandes Kochonos Digital, Villa Foksal, TViP, Miło Postproduction, Soundflower, Grupa Żywiec, Tank Production. Patronami medialnymi są Social Press, Marketer+.

(CP, 10.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

LifeTube i Gamellon partnerami strategicznymi

Od lewej: Adam Semik, Cezary Pazura, Paulina Mikuła i Paweł Stano (fot. Iga Kołacz)

Sieci partnerskie LifeTube i Gamellon nawiązały strategiczną współpracę, w ramach której będą wspólnie przygotowywać oferty dla klientów.

Spółki nie łączą się, ale będą współpracować w zakresie sprzedaży i przygotowywania ofert, technologii, produkcji treści i ich optymalizacji oraz w działaniach PR i marketingu.
W efekcie klienci obu sieci otrzymają dostęp do twórców z 571 kanałów na YouTube, które łącznie mają 103 mln subskrypcji i 800 mln emisji wideo miesięcznie. Szefowie firm podkreślają, że zależy im na standaryzacji działań na YouTube, profesjonalizacji twórców, podniesieniu jakości publikowanych treści, a także polepszeniu procesów prowadzenia kampanii.
- Nie myśleliśmy o połączeniu spółek, ponieważ początek naszej współpracy ma się opierać na kwestiach merytorycznych. Na tym etapie w zupełności wystarczy nam umowa strategiczna, natomiast jest to początek tego, jak chcielibyśmy współpracować w przyszłości – mówi "Presserwisowi" Paweł Stano, prezes LifeTube. - Struktury nie zmienią się, natomiast zespoły działające w LifeTube będą współpracowały z ludźmi z Gamellona i to oni wytworzą procedury operacyjne związane z tym, jak poszczególne obszary będą działać – dodaje Stano.
Adam Semik, CEO & co-owner Gamellon, podkreśla, że strategiczna współpraca umożliwia firmom wymianę know-how, a także wspólne zaplecze produkcyjne. - Jesteśmy w trakcie budowy profesjonalnego studia produkcyjnego. Będą mogli z niego korzystać nie tylko nasi twórcy, ale też podmioty zewnętrzne, czyli na przykład marki – zaznacza w rozmowie z "Presserwisem" Semik.
Korzyścią dla youtuberów ma być z kolei m.in. lepsza współpraca z mediami i lepsze warunki przy produkowaniu treści.
O nawiązaniu strategicznej współpracy spółki poinformowały podczas konferencji, która odbyła się 10 kwietnia br. w Warszawie. Gośćmi specjalnymi byli Cezary Pazura i Paulina Mikuła.

(IKO, 11.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo