Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania H2O Creative dla PwC będzie wykorzystana na 28 rynkach

H2O Creative realizuje dla PwC kampanię employer brandingową (fot. materiały prasowe)

Firma doradcza PwC startuje z kampanią employer brandingową.

Kampania PwC jest prowadzona pod hasłem „Be a game changer”. Podkreśla ona cechy i umiejętności, które definiują pracownika przyszłości: ambicja, elastyczność, umiejętność budowania relacji, wnikliwość i zdolności przywódcze. W Polsce kampania prowadzona będzie przede wszystkim w internecie oraz na uczelniach i wydarzeniach rekrutacyjnych.

Kreacje, stworzone przez polską agencję H2O Creative, wykorzystane zostaną także w pozostałych 28 krajach regionu Europy Środkowo-Wschodniej, w których PwC prowadzi działalność. Współpraca PwC i H2O Creative jest wynikiem przetargu.

(AMS, 10.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.