Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeszcze w kwietniu ukaże się nowy magazyn "L'Officiel Hommes Polska"

Nowy magazyn ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. (fot. materiały prasowe)

20 kwietnia na rynku prasowym ukaże się nowy tytuł "L'Officiel Hommes Polska" (Kustra Group). Magazyn dla mężczyzn będzie sprzedawany w pakiecie z tytułem dla kobiet "L'Officiel Polska" w cenie 29 zł. Oddzielnie oba magazyny będą dostępne jako e-wydania, w cenie 19 zł każdy. Wśród autorów jest Małgorzata Domagalik.

Wydanie polskiej edycji "L'Officiel Hommes Polska" - jak tłumaczy wydawca - to naturalny etap poszerzenia obecności marki L'Officiel na polskim rynku. "L'Officiel Polska" pojawił się w 2016 roku, w 95. urodziny paryskiej edycji (wydawanej od 1931 roku). "L'Officiel Hommes Polska" ukaże się w 40. rocznicę francuskiego pierwowzoru - 18 kwietnia br. Francuzi swój męski magazyn dostali w roku 1978.

"L'Officiel Hommes Polska" będzie kwartalnikiem. Nakład pierwszego numeru wyniesie 50 tys. egz., magazyn będzie miał 212 stron. Będzie sprzedawany w pakiecie z magazynem dla kobiet w cenie 29 zł. 

– Dzięki tej decyzji poszerzymy grono odbiorców obu magazynów, ale przede wszystkich dajemy reklamodawcom możliwość atrakcyjnego pakietowania reklam i równoległego komunikatu do obu płci oraz wzajemnego inspirowania nowościami zarówno czytelników, jak i czytelniczki "L'Officiel Polska" – wyjaśnia decyzję sprzedaży tytułów w pakiecie Ewelina Kustra, redaktor naczelna magazynu dla kobiet. 

Redaktorem naczelnym i dyrektorem kreatywnym magazynu dla mężczyzn jest Sebastian Kustra. Magazyn przygotowywany jest przez osoby pracujące przy "L'Officiel Polska" oraz wydawanym przez Kustra Group "Monitor Magazine". Wśród autorów znalazła się Małgorzata Domagalik, która będzie publikowała rozmowy z pisarkami, artystkami, reżyserkami, biznesmenkami oraz z wpływowymi mężczyznami świata kultury, sztuki i sportu.

 

Press

Wszystkie cztery okładki powstały specjalnie dla "L'Officiel Hommes Polska" (fot. materiały prasowe)

Pierwszy numer "L'Officiel Hommes Polska" ukaże się z czterema różnymi okładkami. – Nie mamy ograniczeń licencyjnych typowych dla korporacji, bo właścicielem tytułu L'Officiel jest francuska firma rodzinna, która ufa naszej wizji. Przy sesjach współpracujemy zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi fotografami i stylistami - mówi Sebastian Kustra. 

Wszystkie cztery okładki powstały specjalnie dla "L'Officiel Hommes Polska". Dwie z nich korespondują z odpowiednikami damskiej edycji. Bohaterem pierwszej okładki jest śpiewak operowy Szymon Komasa, na damskiej okładce znajduje się się jego siostra bliźniaczka, artystka Mary Komasa. - Na drugiej okładce (w obu magazynach) w podwójnej roli pojawi się modelka, o której mówią wszyscy: androgyniczna Tamy Glauser, zacierając tym samym granice stereotypowo pojmowanej płciowości w modzie. Kolejne dwie okładki "L'Officiel Hommes Polska" to limitowane wydania kolekcjonerskie ze światowymi supermodelami – informuje redaktor naczelny nowego pisma dla mężczyzn. 

Zgodnie z cennikiem reklama w magazynie na prawej stronie kosztuje 145 tys. zł netto, a rozkładówka 205 tys. zł netto.

(JOK, 10.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.