Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeszcze w kwietniu ukaże się nowy magazyn "L'Officiel Hommes Polska"

Nowy magazyn ukaże się w nakładzie 50 tys. egz. (fot. materiały prasowe)

20 kwietnia na rynku prasowym ukaże się nowy tytuł "L'Officiel Hommes Polska" (Kustra Group). Magazyn dla mężczyzn będzie sprzedawany w pakiecie z tytułem dla kobiet "L'Officiel Polska" w cenie 29 zł. Oddzielnie oba magazyny będą dostępne jako e-wydania, w cenie 19 zł każdy. Wśród autorów jest Małgorzata Domagalik.

Wydanie polskiej edycji "L'Officiel Hommes Polska" - jak tłumaczy wydawca - to naturalny etap poszerzenia obecności marki L'Officiel na polskim rynku. "L'Officiel Polska" pojawił się w 2016 roku, w 95. urodziny paryskiej edycji (wydawanej od 1931 roku). "L'Officiel Hommes Polska" ukaże się w 40. rocznicę francuskiego pierwowzoru - 18 kwietnia br. Francuzi swój męski magazyn dostali w roku 1978.

"L'Officiel Hommes Polska" będzie kwartalnikiem. Nakład pierwszego numeru wyniesie 50 tys. egz., magazyn będzie miał 212 stron. Będzie sprzedawany w pakiecie z magazynem dla kobiet w cenie 29 zł. 

– Dzięki tej decyzji poszerzymy grono odbiorców obu magazynów, ale przede wszystkich dajemy reklamodawcom możliwość atrakcyjnego pakietowania reklam i równoległego komunikatu do obu płci oraz wzajemnego inspirowania nowościami zarówno czytelników, jak i czytelniczki "L'Officiel Polska" – wyjaśnia decyzję sprzedaży tytułów w pakiecie Ewelina Kustra, redaktor naczelna magazynu dla kobiet. 

Redaktorem naczelnym i dyrektorem kreatywnym magazynu dla mężczyzn jest Sebastian Kustra. Magazyn przygotowywany jest przez osoby pracujące przy "L'Officiel Polska" oraz wydawanym przez Kustra Group "Monitor Magazine". Wśród autorów znalazła się Małgorzata Domagalik, która będzie publikowała rozmowy z pisarkami, artystkami, reżyserkami, biznesmenkami oraz z wpływowymi mężczyznami świata kultury, sztuki i sportu.

 

Press

Wszystkie cztery okładki powstały specjalnie dla "L'Officiel Hommes Polska" (fot. materiały prasowe)

Pierwszy numer "L'Officiel Hommes Polska" ukaże się z czterema różnymi okładkami. – Nie mamy ograniczeń licencyjnych typowych dla korporacji, bo właścicielem tytułu L'Officiel jest francuska firma rodzinna, która ufa naszej wizji. Przy sesjach współpracujemy zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi fotografami i stylistami - mówi Sebastian Kustra. 

Wszystkie cztery okładki powstały specjalnie dla "L'Officiel Hommes Polska". Dwie z nich korespondują z odpowiednikami damskiej edycji. Bohaterem pierwszej okładki jest śpiewak operowy Szymon Komasa, na damskiej okładce znajduje się się jego siostra bliźniaczka, artystka Mary Komasa. - Na drugiej okładce (w obu magazynach) w podwójnej roli pojawi się modelka, o której mówią wszyscy: androgyniczna Tamy Glauser, zacierając tym samym granice stereotypowo pojmowanej płciowości w modzie. Kolejne dwie okładki "L'Officiel Hommes Polska" to limitowane wydania kolekcjonerskie ze światowymi supermodelami – informuje redaktor naczelny nowego pisma dla mężczyzn. 

Zgodnie z cennikiem reklama w magazynie na prawej stronie kosztuje 145 tys. zł netto, a rozkładówka 205 tys. zł netto.

(JOK, 10.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Dobski w artykule we "Wprost" przepisał fragment wywiadu z Dorzeczy.pl

Na przepisany fragment uwagę zwróciła Fundacja Viva! na swoim profilu na Twitterze

Marcin Dobski w swoim artykule w tygodniku "Wprost" przepisał fragment wywiadu z czerwca ub.r. z serwisu "Tygodnika do Rzeczy" Dorzeczy.pl z Jackiem Podgórskim jako część własnego tekstu. - Wina jest po mojej stronie, za co przepraszam - przyznaje Dobski.

Chodzi o wywiad Pawła Ozdoby z Jackiem Podgórskim, przedstawicielem Instytutu Gospodarki Rolnej, na temat regulacji dotyczących hodowli zwierząt futerkowych. Rozmowa pt. "Zakaz hodowli zwierząt futerkowych to likwidacja branży, w której jesteśmy światowym liderem" ukazała się w serwisie Dorzeczy.pl 8 czerwca 2017 roku. "Polscy hodowcy, aby uzyskać najwyższej jakości skóry, wprowadzili kilka lat temu tak zwany Kodeks Dobrych Praktyk. Jest to dokument, który nakłada na nich dodatkowe obostrzenia związane z ciągłym podwyższaniem warunków bytowych zwierząt. Jakby tego było mało, od 2018 roku zacznie obowiązywać certyfikat WelFur, czyli międzynarodowy system oceniający fermy. Jeśli którakolwiek z nich takiego certyfikatu nie uzyska, a nie będzie o niego łatwo, zwyczajnie nie sprzeda swojego produktu, co w konsekwencji doprowadzi do bankructwa gospodarstwa nie spełniającego norm" - mówił Jacek Podgórski.
Marcin Dobski tę samą wypowiedź przepisał i wykorzystał jako fragment artykułu pt. "Czy jutro będzie futro", opublikowanym na początku kwietnia br. we "Wprost". Fragment ten nie został oznaczony, że to cytat z wywiadu.
Marcin Dobski przyznaje, że popełnił błąd. Jak tłumaczy, tekst był uzupełniany na szybko tuż przed oddaniem numeru do druku, a redaktor prowadzący wydanie poprosił go o informacje dotyczące wymogów i regulacji, które muszą spełniać hodowcy. - Fragment wywiadu, który mu wysłałem, omyłkowo nie został przeze mnie oznaczony jako cytat - tłumaczy Dobski. - Oczywiście wina jest po mojej stronie, za co bardzo przepraszam wydawcę "Tygodnika do Rzeczy" i autora wywiadu - dodaje.
Redaktor naczelny tygodnika "Wprost" Jacek Pochłopień nie będzie wyciągał konsekwencji wobec Marcina Dobskiego. - Przyjmuję to wyjaśnienie Marcina, że doszło do pomyłki. Tego fragmentu nie było w pierwszej wersji tekstu. Nie pojawiłby się tam, gdyby nie prośby z redakcji o jego uzupełnienie - mówi Jacek Pochłopień.
Przypomnijmy, że w parlamencie trwają prace nad projektem zakazującym hodowli i chowu zwierząt na futra.
Marcin Dobski po odejściu z "Rzeczpospolitej" z końcem października ub.r. dołączył do redakcji tygodnika "Sieci". Po dwóch miesiącach odszedł. Od marca współpracuje z tygodnikiem "Wprost".
Wydawcą tygodnika "Wprost" jest AWR "Wprost", a "Tygodnika do Rzeczy" Orle Pióro, których większościowym udziałowcem jest spóła PMPG Polskie Media. Prezesem zarządu PMPG jest Michał M. Lisiecki.

(GDYJ, 11.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo