Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 10, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia ”Wojennych dziewczyn” spadła, ale TVP 1 pozostaje liderem

Drugi sezon serialu śledzi, jak na razie, średnio 2,27 mln widzów (fot. materiały prasowe)

Serial historyczny ”Wojenne dziewczyny” o Polkach walczących podczas II wojny światowej zaczął w TVP 1 drugi sezon ze znacznie niższą widownią niż pierwszy przed rokiem. Mimo to Jedynka jest liderem w tym paśmie.

TVP 1 drugi sezon serialu pokazuje w niedziele o 20.10, od 25 marca. W pierwszą niedzielę pokazano od razu dwa odcinki. Po trzech tygodniach ”Wojenne dziewczyny” (w sumie cztery odcinki) śledzi średnio 2,27 mln widzów – o 744,9 tys. mniej, niż zgromadziły pierwsze trzy odcinki premierowego sezonu.

TVP 1 w trakcie emisji ”Wojennych dziewczyn” ma średnio 14,4 proc. udziału w rynku – najwięcej spośród telewizji z tzw. wielkiej czwórki. W tym paśmie udział Polsatu (serial ”W rytmie serca”) wynosi 13,23 proc., TVN (”MasterChef Junior”) – 11,62 proc., a TVP 2 (filmy) – 4,94 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) wynik Jedynki jest niższy – 8,08 proc. – i stacja przegrywa zarówno z TVN (17,02 proc.) i Polsatem (11,83 proc.).

Serial ”Wojenne dziewczyny” jest kobiecą wersją ”Czasu honoru”, emitowanego w latach 2008-2014 w TVP 2. W postacie trzech głównych bohaterek wcieliły się aktorki młodego pokolenia: Aleksandra Pisula (Marysia), Marta Mazurek (Irka), Vanessa Aleksander (Ewa). Zaplanowano 13 odcinków.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 10.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.