Prawie milion widzów śledzi nowy reality show Polsatu ”Wyjdź za mnie”
(screen YouTube.com)
Średnio 951,7 tys. ogląda w Polsacie reality show ”Wyjdź za mnie”, jedną z nowości w wiosennej ramówce stacji.
Polsat pokazuje program w czwartki o 22.15, od 22 marca br. Stacja po trzech odcinkach ma w tym paśmie średnio 9,15 proc. udziału w rynku. Liderem jest TVN, osiągając 12,86 proc. (”Kuchenne rewolucje” i film). Udział TVP 1 (”Magazyn śledczy Anity Gargas”, ”Magazyn kryminalny 997”) wynosi 12,83 proc., a TVP 2 (seriale) – 3,17 proc. W grupie komercyjnej wynik Polsatu jest lepszy – 10,69 proc.
W ”Wyjdź za mnie" czternaścioro singli wprowadziło się na kilka tygodni do luksusowej posiadłości. W finale każdego odcinka uczestnicy mogą oświadczyć się wybranej osobie i wziąć ślub. Nowy show Polsatu to polska wersja formatu ”The Spouse House” należącego do TLC. Reality show produkuje firma Jake Vision.
(KOZ, 09.04.2018)