Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Udział w rejsie dookoła świata szkodzi wizerunkowi Kusznierewicza

Mateusz Kusznierewicz (screen YouTube)

Publikacje na temat udziału Mateusza Kusznierewicza w rejsie dookoła świata w ramach projektu "Polska100" Polskiej Fundacji Narodowej w większości mają wydźwięk negatywny.

Polska Fundacja Narodowa do promocji Polski na świecie z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości zamierza wykorzystać oceaniczny jacht regatowy pod polską banderą i z załogą kierowaną przez Mateusza Kusznierewicza, pierwszego polskiego złotego medalisty olimpijskiego w żeglarstwie. O projekcie "Polska100" jest głośno od 26 marca br., kiedy to "Gazeta Wyborcza" ujawniła, że PFN bez konkursu przeznaczyła prawie 5 mln zł na kupno używanego jachtu.

W związku z planowanym rejsem w mediach wielokrotnie występował Kusznierewicz. Jak policzył dla nas Press-Service Monitoring Mediów, w okresie od 26 marca do 2 kwietnia na temat żeglarza w kontekście projektu "Polska100" i Polskiej Fundacji Narodowej pojawiło się 1649 publikacji, z czego 1307 w mediach społecznościowych (939 na Facebooku i 358 na Twitterze). W prasie, radiu, telewizji i serwisach internetowych były na jego temat 342 materiały. Aż 229 miało wydźwięk negatywny, a tylko 41 pozytywny.

Press

Zdaniem Grzegorza Kity, prezesa agencji Sport Management Polska, włączenie się Kusznierewicza w projekt "Polska100" negatywnie wpłynęło na wizerunek żeglarza. - Rozminął się ze swoimi wcześniejszymi deklaracjami, w których wspierał Platformę Obywatelską. Najlepszym rozwiązaniem dla niego byłoby, aby teraz zniknął z mediów i nie wchodził w publiczne dyskusje – mówi Kita. Ekspert zwraca uwagę, że o powodzeniu projektu "Polska100" zadecyduje kampania promocyjna. - Ten projekt można obronić, jeśli fundacja będzie skutecznie uwypuklać korzyści dla Polski wynikające z rejsu, a zwłaszcza wzbogaci przedsięwzięcie o dodatkowe aktywacje promocyjne, jak na przykład "Dni polskie" w poszczególnych portach czy nawet krajach. Można też zaprosić do udziału w etapach rejsu autorytety i influencerów, bo jeśli po morzach i oceanach będzie żeglował sam Kusznierewicz z załogą, to będzie za mało – komentuje Kita.

(IKO, 09.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Kwiecień 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Roman Młodkowski wiceprezesem agencji konsultingowej New Story

Roman Młodkowski poprzednio pracował w Grupie Onet-RAS Polska (fot. materiały prasowe)

Roman Młodkowski został wiceprezesem agencji konsultingowej New Story, specjalizującej się w doradztwie strategicznym i komunikacyjnym. Założycielem i prezesem agencji New Story jest Artur Bazak, były współpracownik m.in. "Gazety Bankowej" i Radia Wnet, pracował też prawicowej w Fundacji Republikańskiej.

Roman Młodkowski tłumaczy: - Wynikło to z naturalnej kolei rzeczy - byłem dziennikarzem, potem zarządzałem i siłą rzeczy coraz mniej byłem dziennikarzem. Decyzja o przejściu na stronę agencji jest efektem mojej fascynacji łączeniem celów biznesowych, finansowych z narzędziami komunikacyjnymi firm. 

W New Story Roman Młodkowski odpowiada za rozwój firmy i relacje z klientami w zakresie business consulting, strategii komunikacyjnych i komunikacji wewnętrznej.

Roman Młodkowski ostatnio był dyrektorem programowym polskiej edycji magazynu ”Forbes”, a wcześniej dyrektorem zarządzającym segmentu biznes i finanse w Grupie Onet-RAS Polska. Wcześniej Młodkowski był twórcą stacji TVN CNBC, w której w latach 2007-2013 zajmował stanowisko redaktora naczelnego i dyrektora, pracował też jako szef redakcji biznesowej TVN 24. Prowadził programy ”Bilans”, ”Fakty, ludzie, pieniądze” i ”Firma”. Z Grupą TVN związany był od 1997 roku. Po rozstaniu z nią krótko był doradcą zarządu Gremi Business Communication. Pracę w mediach zaczynał w RMF FM na początku lat 90. XX wieku.

(KOZ, 12.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo