Spółka 4fun Media wypracowała prawie 4 mln zł zysku netto w 2017 roku
Od lewej: prezes 4fun Media Ross Newens i wiceprezes Rafał Baran (fot. materiały prasowe)
Grupa 4fun Media SA w 2017 roku miała 27,34 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 13 proc. w porównaniu z 2016 rokiem), a jej zysk netto wyniósł 3,95 mln zł (wzrost o 117 proc.). Wskaźnik EBITDA wzrósł o 49 proc., do 5,79 mln zł.
Wpływy ze sprzedaży reklam w kanałach telewizyjnych 4fun Media SA wyniosły 23,81 mln zł (wzrost o 10 proc.). Sprzedaż tzw. akcji specjalnych, czyli działań promocyjnych realizowanych dla klientów w czasie antenowym poza blokami reklamowymi, przyniosła dodatkowe 3,55 mln zł (wzrost o 39 proc.).
"Biorąc pod uwagę silnie rozdrobniony rynek stacji muzycznych w Polsce, na którym działa co najmniej 25 telewizji, wynik ten należy uznać za wymierny sukces" – napisał w liście do akcjonariuszy Ross Newens, od lutego br. prezes 4fun Media SA.
4fun Media jest nadawcą trzech telewizji muzycznych: 4fun.tv, 4fun Gold Hits i 4fun Dance. W grupie kapitałowej są też spółki: Screen Network (sieć reklamy zewnętrznej), Program (dystrybucja kanałów telewizyjnych) i Bridge2fun (agencja reklamowa).
(GDYJ, 09.04.2018)