Prawie 182 tys. egz. pierwszego wydania polskiej edycji miesięcznika ”Vogue”
Polska edycja "Vogue" zadebiutowała na rynku 14 lutego br.
Pierwszy numer polskiej edycji miesięcznika ”Vogue” (Visteria) sprzedał się w 181 750 egzemplarzach - wynika z danych wydawcy.
Pierwszy numer polskiej edycji miesięcznika ”Vogue” (Visteria) sprzedał się w 181 750 egzemplarzach - wynika z danych wydawcy.
Polska edycja ”Vogue” zadebiutowała na rynku 14 lutego br. w nakładzie 160 tys. egzemplarzy. Tytuł kosztuje 16,90 zł. Pierwszy numer miał 364 strony. W związku z dużym zainteresowaniem wydawca zdecydował się na dodruk.
”Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego startu. Bardzo szybko okazało się, że założone 160 tysięcy nakładu to za mało, łącznie dzięki dodrukowi nasyciliśmy rynek 210 tysiącami egzemplarzy” - powiedziała serwisowi Wirtualnemedia.pl Justyna Markiewicz, dyrektor zarządzająca Visterii. Podała, że sprzedało się 181 750 egzemplarzy pierwszego numeru, z czego ok. 10 tysięcy w ramach zamówień przedpremierowych i prenumeracie.
Jak policzył dla ”Presserwisu” Press-Service Monitoring Mediów przez pierwszy miesiąc na temat "Vogue" pojawiło się w mediach 154 049 informacji, a ich wartość reklamowa wyniosła 46,3 mln zł. Szczególnym zainteresowaniem mediów cieszyła się okładka "Vogue", która wzbudziła ogromną dyskusję w internecie - jedni chwalili, inni krytykowali. Internauci zaczęli przerabiać okładkę i przekazywać dalej kolejne wersje.
Według danych cennikowych Kantar Media, wpływy reklamowe dla pierwszego wydania miesięcznika wyniosły 23,6 mln zł.
(KOZ, 09.04.2018)