Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

#NaszChlebPowszedni - kampania przeciwko homofobii, ksenofobii i rasizmowi

Autorkami kreacji są: Magdalena Korzyńska i Anna Bińczyk (screen: YouTube)

Studio produkcyjne Graffiti Films zrealizowało dla fundacji Chlebem i Solą oraz Otwarta Rzeczpospolita spot o tematyce społecznej. Autorkami kreacji są: Magdalena Korzyńska i Anna Bińczyk. 

Spot jest zapisem eksperymentu społecznego - przez jeden dzień uchodźcy, gej, muzułmanin i Żyd piekli chleb w jednej z osiedlowych piekarni. Następnie ludzie, którzy zazwyczaj kupują tam chleb, zostali zaproszeni na zaplecze, żeby go spróbować i zobaczyć, kto go upiekł. Film jest zapisem ich reakcji.

Celem kampanii internetowej, która od czwartku 5 kwietnia trwa przede wszystkim w social mediach, jest walka ze stereotypami i uprzedzeniami wobec osób innych wyznań, orientacji seksualnej, narodowości itp. 

(AMS, 06.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.