Maszyny odsłaniają swoje wnętrza w nowej kampanii PGE
(fot. Screen z Youtube)
Nowa kampania PGE ma wspierać komunikację produktową i wizerunkową koncernu jako największej polskiej grupy energetycznej.
Główną ideą kampanii jest pokazanie, w jaki sposób urządzenia i instalacje wykorzystujące prąd, światło i gaz pomagają nam w codziennych życiowych sytuacjach. Zaprezentowane w przekrojach maszyny „odsłaniają” swoje wnętrza i demonstrują sposób, w jaki dostarczana przez PGE energia je napędza.
K2 odpowiada za całościową koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii oraz za realizację poszczególnych jej odsłon – w kinie, TV, digitalu i social mediach. Agencja zaprojektowała także materiały POS i OOH. Kampania potrwa do końca czerwca br. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Warsaw Production, natomiast media do kampanii zakupił dom mediowy Zenith Optimedia Group.
(AMS, 06.04.2018)