Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Maszyny odsłaniają swoje wnętrza w nowej kampanii PGE

(fot. Screen z Youtube)

Nowa kampania PGE ma wspierać komunikację produktową i wizerunkową koncernu jako największej polskiej grupy energetycznej.

Press

Główną ideą kampanii jest pokazanie, w jaki sposób urządzenia i instalacje wykorzystujące prąd, światło i gaz pomagają nam w codziennych życiowych sytuacjach. Zaprezentowane w przekrojach maszyny „odsłaniają” swoje wnętrza i demonstrują sposób, w jaki dostarczana przez PGE energia je napędza.

K2 odpowiada za całościową koncepcję strategiczną i kreatywną kampanii oraz za realizację poszczególnych jej odsłon – w kinie, TV, digitalu i social mediach. Agencja zaprojektowała także materiały POS i OOH. Kampania potrwa do końca czerwca br. Za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny Warsaw Production, natomiast media do kampanii zakupił dom mediowy Zenith Optimedia Group.

(AMS, 06.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.