Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gawryluk za Sobierajskiego dyrektorem pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat

Dorota Gawryluk (fot. materiały prasowe)

Dorota Gawryluk została nowym dyrektorem pionu informacji i publicystyki Telewizji Polsat. Dotychczasowy szef pionu Henryk Sobierajski będzie odpowiadał za utworzenie agencji informacyjnej w formie nowej spółki w ramach Grupy Polsat.

Dorota Gawryluk w ramach pełnienia nowych obowiązków będzie odpowiedzialna za obszar informacji i publicystyki Telewizji Polsat, w tym kanały informacyjne, ”Wydarzenia” oraz publicystykę. Do tej pory była prowadzącą "Wydarzenia", a wcześniej też szefową tego programu informacyjnego w Polsacie.

Henryk Sobierajski będzie odpowiedzialny za utworzenie agencji informacyjnej w formie nowej spółki w ramach Grupy Polsat. Agencja zajmie się przygotowaniem treści wideo, audio, tekstowych, graficznych jak i fotograficznych zarówno dla Grupy Polsat jak i do szerszej dystrybucji na rynku mediów.

(KOZ, 05.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 na czele rynku w grupie ogólnej, TVN – w grupie 16-49, a Polsat 16-59

(fot. pixabay.com)

W pierwszym kwartale br. TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej. W grupie 16-49 prowadził TVN, a 16-59 – Polsat.

Udział TVP 1 w rynku w grupie ogólnej wyniósł 10,74 proc., co oznacza spadek z 11,16 proc. w pierwszym kwartale ub.r. Polsat rok do roku zmniejszył udział z 11,07 proc. do 10,58 proc., a TVN – z 9,76 proc. do 9,55 proc. Wzrost odnotował za to TVP 2 – z 8,26 proc. do 8,5 proc.

W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych stacji znalazły się: TV 4 – 4,02 proc. (wzrost z 3,9 proc.), TVN 24 – 3,62 proc. (spadek z 4,05 proc.), TVP Info – 3,43 proc. (spadek z 3,45 proc.), TV Puls – 3,36 proc. (wzrost z 2,79 proc.), TVN Siedem – 3,3 proc. (wzrost z 3,1 proc.), TTV – 2,05 proc. (wzrost z 1,66 proc.).

W grupie komercyjnej 16-49 lat pierwszy był TVN, który uzyskał 12,66 proc. udziału w rynku wobec 12,78 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Polsat miał 11,90 proc. (spadek z 12,73 proc.), TVP 2 wyprzedził TVP 1 – udział Dwójki wyniósł 7,28 proc. (wzrost z 7,19 proc.), a Jedynki – 7,26 proc. (spadek z 7,41 proc.).

Dalej uplasowały się: TV 4 – 3,82 proc. (spadek z 3,97 proc.), TV Puls – 3,61 proc. (wzrost z 3,11 proc.), TVN Siedem – 3,31 proc. (spadek z 3,44 proc.), TTV – 2,65 proc. (wzrost z 1,98 proc.), Puls 2 – 2,1 proc. (wzrost z 1,93 proc.) i TVN 24 – 2,07 proc. (spadek z 2,32 proc.).

Z kolei w grupie 16-59 lat najwyższy udział zanotował Polsat – 11,65 proc., podczas gdy przed rokiem 12,46 proc. Udział TVN wyniósł 11,21 proc. (spadek z 11,57 proc.), TVP 1 – 8,47 proc. (spadek z 8,78 proc.), a TVP 2 – 7,65 proc. (spadek z 7,67 proc.).

Kolejne były: TV 4 – 4,04 proc. (spadek z 4,11 proc.), TV Puls – 3,81 proc. (wzrost z 3,24 proc.), TVN Siedem – 3,57 proc. (wzrost z 3,45 proc.), TVN 24 – 2,43 proc. (spadek z 2,77 proc.), TTV – 2,37 proc. (wzrost z 1,88 proc.) i TVP Info – 1,93 proc. (spadek z 1,98 proc.).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 06.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo