Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy czwarte Brytyjczyków słuchających podcastów reaguje na reklamy

(fot.pixabay.com)

23 procent dorosłych użytkowników internetu w Wielkiej Brytanii słuchało podcastów w marcu br. Według danych firmy Acast aż 76 proc. z nich podjęło jakieś działanie wskutek wysłuchanej w podcaście reklamy lub sponsorowanego komunikatu.

Acast to szwedzki start-up funkcjonujący jako podcastowa sieć reklamowa. Wspólnie z badawczą firmą Ipsos przeprowadził badanie na 1335 Brytyjczykach. Okazało się, że największa grupa brytyjskich odbiorców podcastów (dwie trzecie) ma 16-34 lata. 27 proc. z nich słucha podcastów raz, a 29 proc. dwa razy w tygodniu.

76 proc. badanych stwierdziło, że podjęło jakieś działania wskutek reklamy lub sponsorowanego komunikatu, które usłyszeli w podcaście. 37 proc. szukało w sieci dalszych informacji na temat produktu, a 24 proc. odwiedziło stronę internetową reklamodawcy.

(MM, 03.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.