Grupa Żywiec wybierze agencję dla marki Warka do obsługi w 2019 roku
2012 Agency stworzyła kampanię Warki z Adamem Nawałką (screen: YouTube)
Grupa Żywiec wysłała do wybranych agencji reklamowych zapytanie ofertowe dotyczące udziału w przetargu reklamowym marki Warka - wynika z informacji "Presserwisu".
Na tym etapie agencje nie dostały informacji, czy przetarg będzie dotyczył przygotowania platformy komunikacyjnej dla grupy produktów Warka (Warka Jasne Pełne, Warka Strong, Warka Radler), czy dla jednej z marek. Agencje nie zostały jeszcze poinformowane, czy współpraca będzie miała charakter projektowy, czy długoterminowy. Szczegółowe informacje mają być podane na wspólnym briefingu zaplanowanym wkrótce po Wielkanocy. Wiadomo jedynie, że przetarg dotyczy współpracy w 2019 roku. Grupa Żywiec nie komentuje tych informacji.
Obecnie dla Warki pracują trzy agencje: Warką Radler zajmuje się Lvov, Warką Strong - Havas Warsaw, a Warką Jasne Pełne - 2012 Agency. Ta ostatnia jest autorem kampanii z Adamem Nawałką.
(AMS, 03.04.2018)