Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spółki Solorza-Żaka pilnują wysokości zatrudnienia

Pracownicy Grupy Cyfrowego Polsatu pracują w jego firmach średnio 9 lat - a blisko jedna dziesiąta jest zatrudnionych w grupie co najmniej przez 20 lat. W samym Polsacie zatrudnienie w ub.r. było na identycznym poziomie jak rok wcześniej.

Cyfrowy Polsat po raz pierwszy przygotował sprawozdanie na temat informacji niefinansowych. „Od wielu lat cyklicznie publikujemy sprawozdania finansowe, sprawozdania z działalności zarządu oraz raporty roczne, a w dokumentach tych znajdowały się również niektóre informacje pokrywające się z zakresem raportowania niefinansowego” – wyjaśnia prezes Cyfrowego Polsatu Tobias Solorz w wywiadzie, który otwiera tę publikację. „Obowiązek raportowania pozafinansowego – który wszedł w życie w 2018 roku – wymaga od nas jednak uspójnienia niektórych danych” – dodaje.

Jak czytamy, liczba etatów w Grupie Cyfrowy Polsat w 2017 roku wyniosła 4802. W trzech największych spółkach grupy - Cyfrowy Polsat, Polkomtel, Telewizja Polsat - było łącznie 4017 etatów – jedynie o 26 więcej niż rok wcześniej. W Polkomtelu było 2 518 etatów, w Cyfrowym Polsacie – 789, a w Telewizji Polsat – 710. W porównaniu z 2016 rokiem zatrudnienie w Telewizji Polsat było najbardziej stabilne, w ciągu roku ubyło tam zaledwie sześć etatów.

W spółkach Cyfrowego Polsatu ludzie pracują długo, średnio ok. 9 lat. Pracownicy Telewizji Polsat i Polkomtelu średnio są tam zatrudnieni ok. 10 lat. Rotacja wynosi ok. 9 proc. - najmniejsza jest w Telewizji Polsat. Aż 9 proc. pracowników grupy pracuje w niej co najmniej przez 20 lat.
W sprawozdaniu podano również, że w centrach telefonicznych obsługujących klientów grupy pracuje blisko 2100 osób - 1400 z nich rozmawia z klientami, pozostali zajmują się obsługą pism i e-maili.

Press

Cyfrowy Polsat w sprawozdaniu publikuje „Badanie sytuacji rynkowej” zrealizowane w ub.r. przez PBS. Wynika z niego, że 19 proc. klientów Grupy Cyfrowy Polsat (tych, którzy mają przynajmniej jedną usługę w Cyfrowym Polsacie lub Polkomtelu) ma wykształcenie wyższe, 40 proc. z nich - średnie, a 28 proc. zawodowe. Połowa klientów Grupy Cyfrowy Polsat mieszka na wsi, natomiast w miastach powyżej 500 tys. mieszkańców – tylko 9 proc. Jeżeli chodzi o wiek, to najwięcej jest osób między 25. a 34. rokiem życia - 23 proc.

Wspomagana znajomość marki Cyfrowy Polsat jako dostawcy płatnej telewizji wynosi 95 proc., a marki Plusa jako operatora połączeń głosowych – 98 proc.

Press

(KOZ, 02.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.