Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cztery domy mediowe w przetargu TVP

Carat Polska, Value Media, MullenLowe MediaHub i Arena Media zgłosiły się do przetargu Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów.

Najniższą cenę zaproponował Carat Polska – 15,58 mln zł. MullenLove MediaHub zaoferował 15,66 mln zł, Arena Media – 15,89 mln zł, a obecnie pracujący dla TVP Value Media – 15,9 mln zł.

Zakres świadczonych usług dla TVP ma obejmować planowanie i zakup mediów w radiu, prasie, internecie, kinie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kryteriami branymi pod uwagę przy ocenie ofert będą cena, opust przy zakupach w radiu, prasie, kinie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także prezentacja planu komunikacji. Umowa ma obowiązywać rok.

(KOZ, 01.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec wybierze agencję dla marki Warka do obsługi w 2019 roku

2012 Agency stworzyła kampanię Warki z Adamem Nawałką (screen: YouTube)

Grupa Żywiec wysłała do wybranych agencji reklamowych zapytanie ofertowe dotyczące udziału w przetargu reklamowym marki Warka - wynika z informacji "Presserwisu".

Na tym etapie agencje nie dostały informacji, czy przetarg będzie dotyczył przygotowania platformy komunikacyjnej dla grupy produktów Warka (Warka Jasne Pełne, Warka Strong, Warka Radler), czy dla jednej z marek. Agencje nie zostały jeszcze poinformowane, czy współpraca będzie miała charakter projektowy, czy długoterminowy. Szczegółowe informacje mają być podane na wspólnym briefingu zaplanowanym wkrótce po Wielkanocy. Wiadomo jedynie, że przetarg dotyczy współpracy w 2019 roku. Grupa Żywiec nie komentuje tych informacji.

Obecnie dla Warki pracują trzy agencje: Warką Radler zajmuje się Lvov, Warką Strong - Havas Warsaw, a Warką Jasne Pełne - 2012 Agency. Ta ostatnia jest autorem kampanii z Adamem Nawałką.

(AMS, 03.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo