Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cztery domy mediowe w przetargu TVP

Carat Polska, Value Media, MullenLowe MediaHub i Arena Media zgłosiły się do przetargu Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów.

Najniższą cenę zaproponował Carat Polska – 15,58 mln zł. MullenLove MediaHub zaoferował 15,66 mln zł, Arena Media – 15,89 mln zł, a obecnie pracujący dla TVP Value Media – 15,9 mln zł.

Zakres świadczonych usług dla TVP ma obejmować planowanie i zakup mediów w radiu, prasie, internecie, kinie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kryteriami branymi pod uwagę przy ocenie ofert będą cena, opust przy zakupach w radiu, prasie, kinie, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także prezentacja planu komunikacji. Umowa ma obowiązywać rok.

(KOZ, 01.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.