Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Profil Biedronki na Facebooku rośnie, ale wciąż mu daleko do Lidl Polska

(fot. pixabay.com)

Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku spośród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii supermarketów. Ale to profil marki Biedronka zanotował w lutym br. największy, 6-proc. wzrost w porównaniu ze styczniem br.

Na koniec lutego br. profil Lidl Polska miał 1,083 mln obserwujących na Facebooku (wzrost o 1 proc.). Na drugim miejscu był profil Tesco Polska – 651,52 tys. (wzrost o 0,4 proc.). Trzeci w zestawieniu był profil Pepco – 568,25 tys. (wzrost o 2 proc.).

Kolejne miejsca zajęły profile: Carrefour Polska – 534,81 tys. (wzrost o 1 proc.), Kaufland Polska – 389,20 tys. (bez zmian), Biedronka – 243,04 proc. (wzrost o 6 proc.), Żabka – mały wielki sklep 193,64 tys. (wzrost o 1 proc.), Piotr i Paweł – strona oficjalna – 175,24 tys. (spadek o 0,1 proc.), Netto Polska – 126,05 tys. (wzrost o 2 proc.), Polomarket – 117,19 tys. (wzrost o 1 proc.).

(JOK, 01.04.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.