Profil Biedronki na Facebooku rośnie, ale wciąż mu daleko do Lidl Polska
(fot. pixabay.com)
Profil Lidl Polska ma najwięcej fanów na Facebooku spośród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii supermarketów. Ale to profil marki Biedronka zanotował w lutym br. największy, 6-proc. wzrost w porównaniu ze styczniem br.
Na koniec lutego br. profil Lidl Polska miał 1,083 mln obserwujących na Facebooku (wzrost o 1 proc.). Na drugim miejscu był profil Tesco Polska – 651,52 tys. (wzrost o 0,4 proc.). Trzeci w zestawieniu był profil Pepco – 568,25 tys. (wzrost o 2 proc.).
Kolejne miejsca zajęły profile: Carrefour Polska – 534,81 tys. (wzrost o 1 proc.), Kaufland Polska – 389,20 tys. (bez zmian), Biedronka – 243,04 proc. (wzrost o 6 proc.), Żabka – mały wielki sklep 193,64 tys. (wzrost o 1 proc.), Piotr i Paweł – strona oficjalna – 175,24 tys. (spadek o 0,1 proc.), Netto Polska – 126,05 tys. (wzrost o 2 proc.), Polomarket – 117,19 tys. (wzrost o 1 proc.).
(JOK, 01.04.2018)