Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook chce dostarczać więcej treści o tematyce lokalnej

Facebooka wprowadza kolejną zmianę algorytmu - tym razem w strumieniu wiadomości wyższy priorytet nadaje informacjom lokalnym.

"Wiadomości lokalne pomagają ludziom kontaktować się ze swoimi społecznościami w sprawach, które są najbliższe problemom ich najbliższego otoczenia" - tłumaczy Facebook w informacji prasowej. Wprowadzona zmiana ma na celu przybliżenie odbiorcom tematów, które mogą mieć wpływ na ich społeczności lokalne i umożliwienie zdobycia informacji na temat tego, co dzieje się w ich okolicy.
Wprowadzona na początku roku wyłącznie w USA zmiana, została 26 marca zaktualizowana globalnie i dotyczy teraz wszystkich krajów i języków.

Facebook zapewnia też, że zmiana ta ma pomóc lokalnym wydawcom dotrzeć do odbiorców zainteresowanych omawianymi przez nich tematami. Lokalni wydawcy mają być rozpoznawani przez system po liczbie użytkowników wchodzących na ich strony internetowe z Facebooka.

(MM, 28.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.