Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerzy projektują stroje dla Cheetos

Marka chrupków Cheetos rozpoczęła kampanię "Fashionista", w której udział biorą influencerzy Zuzanna Borucka (należy do sieci partnerskiej Talent Media), Adrianna Skon (LifeTube) i Naruciak (Golden Coil).

Zadaniem youtuberów było przygotowanie strojów z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, a następnie nagranie filmów, jak obdarowują tymi ubraniami bliskich. Materiały wideo publikowane są na YouTube. 

Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Zdjęcia i produkcję filmową przygotowano we współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio.

(IKO, 28.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.