Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Renata Wasiak-Sosnowska i Kamil Wiszowaty - nominowani do AD wo/MAN Roku 2017

Do 28 marca br. trwa głosowanie w szóstej edycji konkursu AD wo/MAN Roku organizowanego przez magazyn "Press". Ludzie reklamy wybierają w nim osobę, która zasłużyła na ten tytuł swoimi osiągnięciami zawodowymi w 2017 roku. W "Presserwisie" prezentujemy sylwetki osób nominowanych w konkursie.

Renata Wasiak-Sosnowska, dyrektor zarządzająca Havas Media

Nominacja za sukcesy w kierowaniu zespołem zajmującym się pozyskiwaniem nowych klientów, który powołano pod jej nadzorem. New business przyniósł Havas Media ok. 70 mln zł netto w 2017 roku, a przychody były wyższe o 20 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. W ub.r. dom mediowy zdobył trzech ważnych klientów: Michelin, Perfetti Van Melle i PLL LOT (do obsługi tego ostatniego utworzono spółkę Fullsix Media). Jednocześnie w Havas Media intensywnie rozwijano badania, m.in. utworzono interdyscyplinarną jednostkę Havas Story Plantation. W raporcie "Panorama Reklamy" Havas Media otrzymała tytuł Sukcesu Roku.

Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media

Podejmował śmiałe inwestycje, które rozbudowały portfolio usług i grupę klientów, co wzmocniło pozycję Value Media. W 2017 roku Kamil Wiszowaty stanął na czele nowo powołanej struktury Group One Media, w skład której wchodzą wszystkie należące do niej spółki mediowe, w tym nowo utworzony dom mediowy RL Media, założony wspólnie z Robertem Lewandowskim. Wiszowaty konsekwentnie tworzy komunikację mediową, opierając się przede wszystkim na kanałach cyfrowych. W ub.r. stworzył specjalizującą się w content marketingu spółkę Labcon, która ściśle współpracuje z Value Media.

Ideą konkursu AD wo/MAN Roku jest wyróżnienie osób, których działalność zawodowa i postawa są przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży. Tytuł AD wo/MAN Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Na kandydatów mogą głosować agencje reklamowe, agencje interaktywne i domy mediowe. Każda firma ma prawo do jednego głosu, którym wskaże od jednego do trzech nominowanych (nie mogą to być osoby zatrudnione w danej firmie lub podmiocie powiązanym strukturalnie z głosującym). Głosy przyjmowane są do 28 marca br. wyłącznie drogą elektroniczną – przez formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie www.adman.press.pl. Również na tej stronie dostępny jest regulamin konkursu.

Ponadto tegorocznej edycji AD wo/MAN Roku towarzyszyć będzie konkurs dla agencji i domów mediowych na najbardziej kreatywną kampanię autopromocyjną. Zgłaszać się do niego można przez formularz na Adman.press.pl także do 28 marca. Wyniki konkursu poznamy podczas gali AD wo/MAN Roku 2017. Będą wtedy także wręczane dyplomy agencjom i domom mediowym, które uzyskały specjalne wyróżnienia w "Panoramie Reklamy 2017", będącej jedynym na rynku szczegółowym podsumowaniem dokonań branży reklamowej - tym razem w 2017 roku. "Panorama Reklamy" była publikowana w pierwszym (01-02) tegorocznym magazynie "Press".

Głównym partnerem konkursu jest Provident Polska, partnerem - Wirtualna Polska, partnerzy gali to AudioNetwork, Grandes Kochonos Digital, Villa Foksal, TViP, Miło Postproduction, Soundflower. Patroni medialni: Social Press, Marketer+.

Wyniki konkursu AD wo/MAN Roku 2017 ogłosimy 10 kwietnia w restauracji Villa Foksal w Warszawie przy ul. Foksal 3/5.

(CP, 27.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 28, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Influencerzy projektują stroje dla Cheetos

Marka chrupków Cheetos rozpoczęła kampanię "Fashionista", w której udział biorą influencerzy Zuzanna Borucka (należy do sieci partnerskiej Talent Media), Adrianna Skon (LifeTube) i Naruciak (Golden Coil).

Zadaniem youtuberów było przygotowanie strojów z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, a następnie nagranie filmów, jak obdarowują tymi ubraniami bliskich. Materiały wideo publikowane są na YouTube. 

Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Zdjęcia i produkcję filmową przygotowano we współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio.

(IKO, 28.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo