Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„TheSkimm” dostał 12 mln dol. na rozbudowę usług subskrypcyjnych

„TheSkimm” - newsletter tematyczny i aplikacja adresowana do kobiet urodzonych po 1980 roku - dzięki pozyskanym właśnie 12 mln dol. poszerzy ofertę wydawniczą i produktową.

Projekt „TheSkim” założyły i prowadzą byłe producentki telewizyjne NBC News: Carly Zakin i Danielle Weisberg. Treści serwisu to miks wiadomości i informacji na temat popkultury. Wśród ostatnich tematów znalazły się m.in. zawalenie się mostu dla pieszych w Miami czy rozwód syna Donalda Trumpa. 

„TheSkimm” powstał w 2012 roku jako newsletter i zebrał dotychczas ponad 16 mln dol. dofinansowania. Dzięki temu rozszerzył ofertę o podcasty, e-commerce oraz płatną aplikację z kalendarzem nadchodzących wiadomości i wydarzeń telewizyjnych. Sam newsletter otwierany jest średnio przez 30 proc. jego odbiorców.

Kolejne 12 mln dol. „TheSkimm’’ pozyskał od takich inwestorów jak m.in. Google Ventures i 21st Century Fox. Te fundusze mają zostać wykorzystane przede wszystkim do budowy nowych usług subskrypcyjnych, być może z wykorzystaniem Google Ventures. Dofinansowanie ma też być przeznaczone na rozwój oferty wideo i audio oraz realizację planów związanych z analizą danych.

Według technologicznego serwisu „TechCrunch” projekt „TheSkimm” od 2016 roku przez 12 miesięcy podwoił przychody, głównie dzięki reklamom natywnym i udzielanym licencjom. Dwukrotnie wzrosła też liczba osób zatrudnionych w projekcie.

 

(MM, 27.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.