Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Odeta Moro w kampanii Matrix

Przetarg na obsługę marki wygrała agencja Digital Kingdom (fot. materiały prasowe)

Wystartowała kampania digitalowa Matrix (L’Oréal). Ambasadorką marki została dziennikarka Odeta Moro. Przetarg na obsługę marki wygrała agencja Digital Kingdom.

Digital Kingdom odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji Matrix. Koncepcja kreatywna oparta jest na haśle: "Daj nam powód, a my damy ci kolor". Wideo będzie wspierane kampanią programmatic.

(JOK, 26.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.