Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Królewskie startuje z promocją gry mobilnej "Dzielnicowe Akcje"

(fot. materiał prasowy)

Mobilna gra "Dzielnicowe Akcje" jest elementem budowania marki Królewskie. Grę przygotowała agencja Twin.digital collective. 

W "Dzielnicowe Akcje" można grać do 30 kwietnia. Uczestnicy muszą wybrać się na spacer po Warszawie szlakiem wskazanym w grze. Gdy uczestnik znajdzie się w niewielkiej odległości od danego miejsca, a jego smartfon ma włączoną funkcję geolokalizacji, zdobywa punkty. Trójka zwycięzców otrzyma m.in. vouchery na lot widokowy helikopterem nad Warszawą.

Obecnie trwa kampania dzielnicowa piwa Królewskie, za kreację której odpowiada agencja Just. Dzielnicowe etykiety zaprojektowało Wilk Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a komunikację PR dla marki Królewskie prowadzi agencja Roots.

(JOK, 26.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.